Световният шампион Себастиан Фетел спечели Гран при на Сингапур и се доближи на 1 точка от втората си поредна титла след деветата си победа в сезон 2011. Фетел беше начело от старта до финала, а второто място на Дженсън Бътън го лиши от възможността да стане шампион още на „Марина бей". След 14 кръга Фетел има 124 точки аванс пред Бътън, а щеше да е шампион при разлика от 125 пункта.
След като спечели квалификацията, Фетел доминира в по-голямата част от състезанието, като постигна обиколки с 1 секунда по-добри от тези на неговите преследвачи. В средата на състезанието пред колоната излезе кола на сигурността - заради катастрофата на Михаел Шумахер със Серхио Перес, но зад Фетел се озоваха няколко затворени с обиколка коли и при рестартирането той не беше застрашен като натрупа 8 секунди аванс само за 1 обиколка.
В края на състезанието Бътън започна да настига Фетел, но германецът не изпусна контрола над надпреварата и записа деветата си победа.
Бътън се добра до второто място, след като потегли на старта много бързо, веднага зад Фетел, а Марк Уебър, който тръгна от първа редица се забави при ускорението и загуби три позиции, задържайки зад себе си и Люис Хамилтън.
При потеглянето Фернандо Алонсо, който стартира пети, атакува първия завой от най-външна позиция и това му позволи да излезе на трето място.
В хода на състезанието Уебър на два пъти настига и изпреварва Алонсо, като решаваща се оказа атаката на спирането за завой №10, докато двамата бяха сред група затворени с обиколка пилоти. Точно тази атака осигури третото място на Уебър на финала.
Доста по-трудна се оказа битката на Люис Хамилтън за петото място. Той изостана още в първата обиколка, след това опита атака срещу Фелипе Маса, която доведе до удар между двамата след първите спирания в бокса. Люис остана без половината си предно крило, а Маса със спукана гума.
Хамилтън беше наказан за този удар с минаване през алеята пред боксовете и се върна на пистата едва 15-и. Той започна поредица изпреварвания, но всъщност колата на сигурността му позволи да догони групата на лидерите. При последните спирания в бокса той отново потъна в класирането - до дъното на Топ 10, но пак атакува и стигна до петото място на финала.
Пол ди Реста финишира шести и записа най-доброто си класиране във Формула 1. Шотландецът направи много дълга първа серия обиколки, а второто му спиране в бокса беше при излизането на колата на сигурността на пистата, което го върна на трасето пред Нико Розберг и съотборника му Адриан Сутил.
След удара си с Хамилтън Маса потъна до 20-ото място, но до финала успя да се пребори за точки и завърши девети.
Последната точка взе Перес, който се отърва само със спукана гума при удара с Шумахер и продължи с минимална загуба на време.