Федерер и Шарапова са най-продаваемите спортисти в света

Роджър Федерер е спортистът с най-висок маркетингов потенциал, показва ново проучване на London School of Marketing (LSM).

Проучването не включва само стойността от приходите от рекламни договори, а също така и моментната форма на спортистите, възрастта им, влиятелността им в социалните мрежи и т.н.

Въпреки че не е печелил турнир от Големия шлем от 2012 година (когато победи Анди Мъри на финала на Уимбълдън), Федерер е смятан за един от влиятелните хора в света изобщо.

„Може и да не спечели Уимбълдън тази година (швейцарецът загуби на финала от Новак Джокович – б.а.), но спонсорите намират личните му качества за изключително атрактивни”, споделя Жак де Кок от LSM.

Интересното е, че първият футболист в тази класация е едва под №10. И, да, не е изненада, че това е Кристиано Роналдо.

В класацията присъстват и още две имена на футболисти, но челната 20-ца е доминирана от тенисисти. Техният брой е седем.

Мария Шарапова, която наскоро се раздели с първата ни ракета Григор Димитров, пък е най-продаваемата спортистка, като се нарежда под №12.

Вижте кой още намери място в топ 20 на спортистите с най-висок маркетингов потенциал в галерията.

Новините

Най-четените