Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Kaufland и FoodObox стартират мащабна образователна програма за ученици

Инициативата „Мястото на храната не е на боклука“ ще обхване близо 3000 деца през учебната 2025/2026 година Снимка: Kaufland България
Инициативата „Мястото на храната не е на боклука“ ще обхване близо 3000 деца през учебната 2025/2026 година

Kaufland и FoodObox организират мащабна образователна програма през учебната 2025/2026 година.

Инициативата "Мястото на храната не е на боклука" е насочена към повишаване на информираността сред децата относно отговорното отношение към храната и намаляването на хранителните отпадъци.

Кампанията ще обхване близо 3000 ученици от 1. до 8. клас в 35 училища в София и градове от Югозападна България.

Програмата цели да покаже по достъпен начин практични идеи за намаляване на разхищението на храна у дома и в училище, да изгради устойчиви потребителски навици у децата още в ранна възраст и да повиши информираността им за глобалния проблем с хранителните отпадъци.

Снимка: Kaufland България

Учениците ще научат и ефективни методи за съхранение и приготвяне на храна.

"Зелени заедно"... е общ проект на Money.bg и Webcafe.bg, който обръща внимание на екологичните тенденции - както в ежедневието на всеки от нас, така и в бизнеса. Научете повече тук: zelenizaedno.bg

В предходните две издания на кампанията инициативата достигна до над 7000 деца от София, Перник и Ботевград, като след края на новия етап броят на участниците ще надхвърли 10 000.

Лекциите се провеждат под интерактивна форма - чрез игри и образователни материали, адаптирани за деца между 7 и 14 години.

Програмата ще продължи общо 34 седмици, като ще включва не само теоретични знания, но и практически задачи като изготвяне на сезонни рецепти и уроци по отговорно пазаруване.

Учениците ще получават специални подаръци, сред които интерактивни игри, образователни брошури с полезни съвети и шаблон за седмично планиране на покупки.

Снимка: Kaufland България

Kaufland и FoodObox вече реализират съвместен социален проект за спасяване на храна, чрез който се предлагат кутии с пакетирани продукти с наближаващ срок на годност (поне три дни), достъпни с минимум 40% намаление чрез мобилното приложение на FoodObox.

Предлагат се четири вида кутии - с основни храни, захарни изделия, напитки, а отскоро и най-новата със солени снаксове. Услугата се предлага в осем магазина на Kaufland, като до момента е спасила над 1 тон храна и е намалила въглеродните емисии с приблизително 2500 кг.

Съвместната инициатива е достъпна в София и Варна.

Снимка: Kaufland България

В столицата тя функционира в магазините в кварталите "Младост 3", "Банишора", "Изгрев", "Военна рампа", както и в Kaufland XOPark. Във Варна - в "Трошево", "Възраждане" и "Владислав Варненчик".

Най-предпочитани до момента са кутиите със сладки изделия, като най-активни са клиентите в магазините в Банишора (София) и Трошево (Варна).

___

"Зелени заедно" показва добрите примери и важните съвети - всичко, което трябва да знаем по пътя към по-природосъобразно съществуване, работа и правене на бизнес. Проектът се осъществява с подкрепата на Кауфланд България, ЕнЕфект.
Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.

Най-четените