Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Продавачът на обувки, който стана лице на Nike

35-годишния Реми Гаяр превърна маскировката и вършенето на идиотщини в бизнес
35-годишния Реми Гаяр превърна маскировката и вършенето на идиотщини в бизнес

След крадеца-джентълмен Арсен Люпен, Франция едва ли е очаквала да се появи по-добър майстор на дегизировката, който може да надхитри и Шерлок без да му мигне окото.

Новият повод за гордост за феновете на френския вариант на Хитър Петър е на пръв поглед невзрачен гражданин от Монпелие. Който за разлика от Люпен, оставя ярки следи от "престъплениеята си", като ги публикува в Интернет.

35-годишния Реми Гаяр превърна маскировката и вършенето на идиотщини в такъв бизнес, че стана легенда за десетки милиони онлайн зрители. Преоблечен като кенгуру, котка, куче, акула, костенурка нинжда, снайперист и в какви ли не още животински и милитъри мотиви, Реми неведнъж успява да изнерви и втрещи съгражданите си. За радост на почитателите на гаврата, които с нетърпение чакат поредния му пърформанс в YouTube канала му или на личния му сайт: http://www.nimportequi.com/en.

Всичко започва, когато Реми изпада в мрачна депресия, която се усилва на фона на прелестния му град, разположен на Кот де Лазур. Преди няколко години губи работата си като продавач на обувки, а по край настъпилата криза в живота му - и гаджето си.  "Тогава реших, че ще посветя времето си на това да се веселя, като веселя другите", обяснява идеята за печелившата си и забавна кариера Реми Гаяр, чието мото е: "Когато започнеш да правиш абсолютни глупости, ставаш известен..."

Веднага щом започва да поства простотиите си в net пространсвото, Реми става любимец на целия свят. Сред малкото хора, които вероятно не са почитатели на абсурдното му чувство за хумор, са охранителите. Защото стане ли дума за нахълтването на принципно непристъпни за обикновените граждани места и терени, Реми е ненадминат.

На няколко пъти си намира екипите на отбора на Монпелие, както и на националите на франция по хандбал и ръгби, и успява да шашне публиката, като излиза на терена с отборите при откриването на мача.

Връх в кариерата му от идиотии е, когато през 2002 г. се облича като играч от отбора на Лориен, които печелят Купата на Франция. Реми не само успява да влезе на терена, да участва в празненството на футболистите по случай победата и да се снима заедно с тях на официалната снимка... Целеустремеността му стига до там да се качи с останалите на трибуната, за да хване купата и да стисне ръката на Жак Ширак, който го поздравява за добрата му игра.

Всичко това се случва без никой да разбере, че това не е футболист, а просто фрийстайлър, който е готов да рита на всевъзможни места по улицата в името на непозволеното забавление.

Култовият му имидж се дължи не само на манията му да бъзика ченгетата, като шмугва топката там където не е много уместно, докато те блеят. Реми има такъв прицел, че всеки негов шут може да накара Робен да му стисне ръката. В серия от клипове прави гениални, почти невъзможни шутове, с които сваля кенче от бира на 30 метра от себе си, завърта топката във фалц, за да вземе завоя или просто цели една и съща мишена в десет поредни опита.

Така се превръща в своеобразно реклмано лице на Nike в режисиран клип, в който пръска на парчета мишената с емблемата на спортния гигант, монтирана на Айфеловата кула.

Скрива шапките на редовите граждани, когато преоблечен в екип за американски футбол, префучава през целия град, взимайки произволни предмети от ръцете на хората, за да ги забие няколко секунди по-късно в земята за тъчдаун с присъщата идиотска превъзбуда на истински играч.

Най-много са му обидени шофьорите, които умее да изнервя повече и от блондинка с чисто нова, взета на черно книжка. Засега най-култовото му изпълнение е, когато, лазейки в костюм на охлюв, прави километрично задръстване зад себе си на околовръстния път на Монпелие.

В началото Реми прави всичко сам, снимайки сюжетите със скрита камера. След като става известен обаче, разполага с все повече приятели, които се натискат да му помагат при заснемането на откаченото му риалити.

 

Най-четените