Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Кофа ледена вода за Марк Зукърбърг

Целта на Зукърбърг е да обърне повече внимание на болните от болестта на Лу Гериг
Целта на Зукърбърг е да обърне повече внимание на болните от болестта на Лу Гериг

Ако някога сте искали да накарате Марк Зукърбърг да страда, имате късмет.

Създателят на Facebook е поредната публична фигура в САЩ, която доброволно се залива с кофа студена вода. Той последва примера на CEO-тата на Twitter, Amazon и Microsoft. Поводът не е, че имат нужда да изпият чаша студена вода и преосмислят целите на бизнеса си, но все пак е добра инициатива.

"Предизвикателството на ледената кофа" вода е движение, което цели да направи хората по-осводомени за болестта на Лу Гериг, наречена в медицината Амиотрофична латерална склероза. Когато някой приключи да се полива с ледена вода, трябва да посочи други трима, които в следващите 24 часа или да направят същото, или да дарят пари или и двете.

Зукърбърг е предизвикан от губернатора на Ню Джърси Крис Кристи и приема облога. След като приключва със задачата си, можем да го чуем как казва "Това беше наистина студено". Тримата, които той посочва на края на клипая са съоснователя на Microsoft Бил Гейтс, колежката на Зукърбърг Шерил Сандбърг и генералният директор на Netflix Рийд Хейстингс.

Зъкърбърг обаче не е първото CEO, което участва в кампанията и си полива главата със студена вода. Ето ги и Дик Костоло, CEO нa Twitter, и Сатя Надела - CEO на Microsoft, които също се поляха с вода през изминалата седмица.

Надела на своя страна предизвика един от основателите на Amazon Джеф Безос и Лари Пейдж - CEO на Google. А маркетинговият директор на Apple Фил Шилер е предизвикал CEO-то на компанията Тим Кук, когото също се надяваме да видим мокър и зъзнещ.

 

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените