I do sin, but I am not the devil – новият магазин Sinsay е вече в София

Магазините на международните брандове Reserved, Cropp, House и Mohito вече са добре познати у нас. Всички те са под шапката на един собственик - успешната и иновативна компания LPP, създадена в Гданск, Полша през 1991 година.

Преди 27 години полският моден гигант за продажба на дребно е прохождаща малка местна фирма. Следват бурни години, в които регулярният ръст на продажбите павират успеха, а днес приходите на компанията надхвърлят 1,6 милиарда евро годишно.

LPP ежегодно продава над 140 млн. дрехи по цял свят, a брандовете й присъстват в повече от 20 държави. Магазините по цял свят към края на 2017-а са вече 1700. Сред рекламните лица на Reserved са Кейт Мос и Кара Делевин, а Mohito се рекламира от супермодели като Аня Рубик.

Sinsay e вече тук, а Reserved е на най-голямата площ

LPP разполага и с още един моден бранд -  Sinsay, който досега не присъстваше на българския пазар. От 1 март обаче първият магазин на обичаната тийнейджърска марка отвори врати в Sofia Ring Mall.

Полският гигант избра именно мола в полите на Витоша за голямо откриване на всичките си пет магазина, включително премиерния за бранда Sinsay, както и на най-големия магазин Reserved в България.

Официалното откриване започна именно на „територията" на Reserved. Става дума за зашеметяващите над 2000 кв. м., където се предлагат дрехи за цялото семейство  - мъже, жени, деца, както и за различни случаи: от по-официални до напълно casual предложения.

Reserved е зареден изцяло с най-новите колекции на стилната марка за ежедневна мода, като доминират пролетните модели в пастелни цветове с ярки акценти. По случай отварянето всички модели на  Reserved можеха да се закупят с 20% намаление.

След приветствие от страна на изпълнителния директор на Sofia Ring Mall Димитриос Папулис, маркетинг мениджърът на търговския център Силвия Чапарова разведе гостите из всичките пет обекта на LPP.

Брандовете на полския концерн покриват най-разнообразни модни "нужди", но докато Reserved набляга предимно на ежедневния шик, а Mohito на по-висок стил мода, то House и Cropp са с по-младежка насоченост. House дори може да бъде определен като магазин за спортни стоки, докато Cropp се отличава с предложения за всеки ден, насочени към младите потребители.

I do sin, but I am not the devil

Колкото до новия Sinsay - зад това игриво име се крие световен хит в тийн модата, който съществува от 2012-а година.

Това е бранд, насочен основно към момичетата и момчетата в училищна възраст, които искат да хващат на мига най-новите тенденции. За подрастващите да са модерни е особено важно, защото именно как изглеждаш за тях означава и какви ще са хората, с които ще се обградиш и приятелствата, които ще успееш да завържеш. Напълно в духа на новото поколение, магазинът на Sinsay е изписан със слогани, с които биха се съгласили 90% от тийнейджърите. Като например: I do sin, but I am not the devil („Правя грешки, но не съм дявол").

Отличителният знак на хитовия бранд са тениските със смели шарки и принтове, а най-голямото предимство е наистина достъпната цена. Oт март в търговския център на „Околовръсно шосе" марката ще предлага пълната си гама колекции и най-нови модели.

С откриването на първия магазин на Sinsay в България, Sofia Ring Mall затвърждава мисията си да представя водещи световни марки.

Успехът на молът в покрайнините на София се дължи и не на последно място на концепцията „one-stop shop". Това е възможността с едно идване посетителите да задоволят всичките си нужди за пазаруване, забавления и почивка. Затова и търговският център разчита на постоянно обогатяване на възможностите за първокласен шопинг, както и на опциите за приятно прекарване на свободното времето за цялото семейство.

Новините

Най-четените