Dove гледа към един по-чист свят с минимална употреба на пластмаса

Dove преминава към опаковки без съдържание на пластмаса, в които вече ще се предлага техния крем-сапун и към сто процента рециклирани пластмасови бутилки.

Компанията разпознава пластмасовите отпадъци като един от най-големите проблеми за опазването на околната среда - проблем, предизвикан изцяло от използването на продукти за еднократна употреба.

Ето защо една от най-големите козметични марки в света обявява нови инициативи за решаването на замърсяването с пластмасови отпадъци.

Чрез тях количеството новопроизведена пластмаса, която Dove ще спести годишно, би било достатъчно, за да се обиколи Земята 2,7 пъти. За да бъде част от решението при създаване на кръгова икономика, при която пластмасите се използват повторно и се рециклират, марката структурира екологичната си стратегия на 3 три нива.

Първото ниво ще бъде изцяло без пластмаса - легендарните крем-сапуни на Dove ще се предлагат в опаковки без съдържание на пластмаса. В световен мащаб това ще се случи най-късно до 2020 г.

Втора е инициативата за по-добра пластмаса. Dove инвестира в бутилки, създадени от 100 процента рециклирана пластмаса (PCR). До края на 2019 г. те ще заменят старите опаковки на всички серии продукти в регионите, където това е технически осъществимо - в Европа и Северна Америка.

На трето, но не последно място е нивото за по-малко пластмаса в продукти, в които това е възможно.

Компанията намалява драстично използването на пластмаса, като предлага опаковка за многократна употреба за новите си дезодорант стикове, изработена от неръждаема стомана, наречена minim.

Тази технология минимизира отпадъците чрез радикално намаляване на необходимото количество пластмаса. Технологията предстои да бъде лансирана на пазара и да отвори врати за един по-чист свят без опаковки.

Инициативите на Dove ще допринесат за обявените нови ангажименти на Unilever, свързани с пластмасата, като това да намали абсолютната си употреба на пластмасови опаковки с повече от 100 000 тона с увеличаване използването на рециклирана пластмаса, и жда рециклира повече пластмасови опаковки, отколкото продава.

Марчела Мелеро, вицепрезидент на Dove Global Skin Cleansing, обяснява: „В Dove вярваме в грижата, която надхвърля очакванията: както за нашите потребители, така и за планетата ни. Изцяло сме ангажирани да бъдем една от марките, които имат най-голямо въздействие в борбата срещу пластмасовите отпадъци. Знаем, че не сме безупречни, но не можем да си позволим да чакаме. Работим, за да окажем най-голямо положително въздействие възможно най-бързо и да вдъхновим другите да правят същото."

Понастоящем ангажиментът за 100% рециклирана пластмаса се отнася само за самата бутилка.

В момента Dove обсъжда и разработки за замяна на съществуващи помпи и капачки със изцяло рециклирани материали.

Dove се ангажира да ръководи борбата срещу пластмасовите отпадъци и да стане катализатор на промените в индустрията и извън нея. Чрез тези инициативи фирмата призовава за съвместни ускорени действия, за да се подпомогне разрешаването на проблема в световен мащаб.

#CareThatGoesFurther #DovePlasticFree

Новините

Най-четените