В своето четвърто поредно издание наградите „Компания на годината" имат за цел да да посочат силните работодателски марки, които сами по себе си са позитивен имидж на компаниите, да позиционират компаниите-лидери и да отличат достиженията на лидерите на екипите зад тях.
Фокус на събитието „Компания на годината" бе темата за EMPLOYER BRANDING. Точно в тази категория заслужи отличие за РАБОТОДАТЕЛСКА МАРКА „Бутилираща компания Хисар".
Наградата е признание за „Ефективен мениджмънт, традиция и инвестиции в човешкия капитал". За своята 60-годишна история предприятието, което бутилира известната марка минерална вода «Хисар» е познато като традиционно предпочитан работодател.
„За нас е преди всичко отговорност да получим това отличие, приемаме го с респект като заслужено признание", коментират от компанията като подчертават, че в крайна сметка ХОРАТА са в центъра на работодателската марка. Всеки един от 112 те човека, които работят за „Бутилираща компания Хисар" е актив за нейното развитие.
Работодателската марка всъщност е ДНК на фирмата и ние се гордеем с неговата уникалност, своеобразна съвкупност от традиции и модерност. Постиженията, които повишават доверието на клиенти и служители към фирмата, са резултат от усилията на всеки член на екипа на компанията. Това е нашият път за постигане на високите резултати и заслужени успехи, с които марката е известна".