Ванга е казала, че щом се роди внуче на Бойко...

Ванга е казала, че като се роди внуче на Бойко, Джокович ще спечели референдума в Австралия. Референдум ли беше? Така де, казала е нещо за Австралия и за Горан Иванишевич. Или за Япония и Цеца Величкович беше? Абе казала е нещо.

Война, Русия, петрол, Сирия, долар, сняг и Черно море. Много неща е казвала, много други не е.

Леля (или баба) Ванга, както я наричат онези, които искат да демонстрират близост с покойната гадателка, е родена на 31 януари 1911 и умира на 11 август 1996.

Дали през тези 85 години е била природен феномен с невероятна пророческа дарба, проект на ДС за контролиране на масите или и от двете по малко, не е важно.

След 11 август 1996 тя просто е средство, използвано от ДС и наследниците ѝ за влияние върху масите.

След смъртта си Вангелия Гущерова просто не е казала нищо, без значение какво твърдят различни ванголози.

Когато Нешка Робева казва, че Ванга е казала нещо за Бареков, нещото е казано от Нешка. Имаме само думата на Нешка за това, нали?

Дори аз самият да не вярвам в лечители и чудеса, нямам нищо против убеждението на мнозина, че Ванга им е помогнала или че ги е излекувала с бучка захар.

Но спираме дотук.

Ръсенето на захар по улиците от кмет на община, защото баба Ванга е казала така - е престъпление.

Обясняването на курса на долара, цената на петрола и руската намеса в Сирия с баба Ванга е просто глупост.

Разбира се, за управляващите, които и да са те, Ванга е манна небесна.

Всичко, което не се обяснява с турското робство, комунизма и Сорос, е предсказано от Ванга, а тя е казала, че човек не може да променя съдбата си.

Затова трябва да се примирим и послушно да чакаме съдбата (разбирай някой там горе) да се смили над нас.

A да допишеш изречението "Ванга е казала..." е фасулска работа. Каквато и дарба да е имала петричката пророчица едва ли ще успее да отрече, че не е казвала такова нещо.

Това обаче се превръща в епидемия.

От външнополитическата обстановка, през вътрешната политика, до здравето и диетите, знайни и незнайни медии лепят Ванга като етикет.

Не, Ванга не е предрекла утрешния курс на рублата, нито бъдещата партия на Хекимян, още по-малко е предписала лечение на едра шарка с чай от мащерка и диета с червено цвекло.

А след като дълги години се подвизаваше предимно у нас и в Русия, през тази година феноменът Ванга (или поне медийната му част) се изяви първо в Турция, а оттам в САЩ и Великобритания.

Тамошните таблоиди с отворена прегръдка посрещнаха "старата сляпа жена, предрекла Ислямска държава".

Сега вече няма начин да не се разреши сирийската криза.

Ако искате да вярвате на Ванга, вярвайте, но само на нещата, които ви е казала лично. За останалото тя сигурно би казала: "Каква я мислехме, каква стана".

Между другото Джокович отново спечели референдума в Австралия.

#61 Dox 04.02.2016 в 23:55:13

Поздравления Конспи! Брилянтен коментар /56/! Свински, за СЕРИОЗНИТЕ научни среди става въпрос. А ти питал ли си Баба Ванга нещо във връзка с теоретичната физика? И ако да тя какво каза? А ако не - откъде знаеш какво съдържание би вложила? И понеже все повтаряш "сляпа, награмотна селска бабичка", не се ли усещаш, че ти липсва елементарна култура. Че си на нивото на простака. Сори, въпреки големите ти претенции Баба Ванга е мно-о-о-о-го над теб.

#62 Conspirator 04.02.2016 в 23:56:15

....което категорично доказва,че съм част от Народа си такъв,какъвто е,а не ''мезе''за безродници. Да!Гордея се ,че съм част от този малък Народ,наричащи се българи!Баба Ванга е част от историята на България,значи е част и от мен. Отношението към възрастните хора и вече покойници,пък било то и баба Ванга,е главно мерило за духовното здраве на даден индивид.Този морален закон никой не е отменил. А на нашите ''православни'',официални килимявки някой трябва да им зададе въпроса-всички други ли са кривославни.

#63 GETI 05.02.2016 в 00:26:11

deowin | 04.02.201621:45 Само малоумни дебили могат да придават важност на думи, казани от малоумен дебил, което обяснява защо хора като теб се прехласват по нея ************************** Изборът,един малоумен дебил да придават важност на думи, казани от друг дебил,си е негово право,а не на „Америка за България“

#64 GETI 05.02.2016 в 00:31:36

Von Bl | 04.02.201622:23 „И друго ми е интересно, как ти с този ник пишеш за Православие при положение, че човекът от снимката е наредил събарянето на най-големият източноправославен храм,претопяването на камбаната и построяване на плавалня отгоре.“ ************************* нужно е четене мой човек,само с бабаитлък не става.. събитията по отношение на Православната Църква и Йосиф Висарионович Сталин. iteraturensviat.com/?p=40307 *************************** „и ти закачил на профила ти антибългарин, който каза, че България не може да има териториялни претенции и ни отне Македония и Западните покрайнини а, че отгоре оссвен генералисимус е семинарист и криминален престъпник ама ней се.“ ******************** пак липса на четене,абе вас от един калъп ли ви вадят?! в случая вината на Сталин е точно толкова,колкото и на нашите отвеяни политици. историята на комунистическото управление в Изт. Европа е обвеяно в митове, легенди и големи лъжи, особено пък за този период. за наш голям късмет каквито и да са точно причините, разривът настъпил точно навреме. защото "макодиназицята" на Пиринския край със съдействието на мекеретата Георги Димитров и Трайчо Костов е провеждана доста усилено, което съвсем не се е случвало в Зап. покрайнини. проблемът по-скоро е, че Сталин се е усетил, че трайната руска политика на толериране на Сърбия за сметка на България е създала гиганта Югославия. Тито също се е усетил, че ако не се дръпне навреме, ще се наложи да подели империята си с България. все пак Сталин е нямало как да допусне да се развива империя толкова близо до Запада и с риска да се дръпне всеки момент. за съжаление пък от друга страна и този път отново сръбските политици са били на ниво, а което е по-лошо - при нашите положението е точно обратното.случаят е спорен! но пък виж,за тва не може да се спори.. -Сталин възстановява Българската Патриаршия. -не допуска разформироването на тракийските дружества и ВМРО. -предоставя стоков, (не паричен) кредит от 4+4 милиарда рубли за България, когато собствената му страна е още в руини. -опрощава дълговете на България към царска Русия, която поема разходите за признаване на независимостта на България през 1908 година. п.п. а,ся оди а намериш една снимка на др.Сталин и си я шибни и ти

#65 GETI 05.02.2016 в 00:47:40

опаа,грешка в линка ето верният.. събитията по отношение на Православната Църква и Йосиф Висарионович Сталин. literaturensviat.com/?p=40307

#66 deowin 05.02.2016 в 21:09:59

>Гордея се ,че съм част от този малък Народ Абе то е ясно, че ти се гордееш, ама замислял ли си се дали народът се гордее с това, че си част от него? Щото, все пак, ти все ще намериш нещо от народа, за което да се гордееш - история, научни, културни, спортни постижения, все неща, които другите хора от народа са свършили и с които ти мислиш, че имаш право да се гордееш, ама какво би намерил народа в твоите дела, с които да може да се гордее? Това, че измисляш и проповядваш всевъзможни конспиративни теории, не го топли особено много.

#68 TheRock 06.02.2016 в 09:06:22

И сега специално за марксистите - последователи на Сталин, който също е бил марксист до мозъка на костите си: Карл Маркс и русский народ Нами будут рассмотрены следующие источники: ряд статей К. Маркса, написанных им для американской газеты «New York Daily Tribune» в период с марта 1853 года по апрель 1856 года (2) и впоследствии изданные под заголовком «Восточный вопрос» (3); и статьи, опубликованные им в лондонской «The Free Press» за период с августа 1856 по апрель 1857 года под общим названием «Разоблачения по истории тайной дипломатии XVIII века» (4). В данных работах Карл Маркс выражает о России своё мнение как о государстве варваров, имеющем постоянную и неизменную политику вне зависимости от исторического периода, с постоянным желанием одурачить соседей и Европу. Россия обрисовывается как закономерный «одураченный враг» европейских стран. Более того, как пишет Маркс, раса, которая населяет Россию, — это раса варваров. И против этих «варваров», заключает классик социалистической мысли, надо выступить военным походом для продвижения европейских интересов далее на Восток. Также недвусмысленно выражено желание Карла Маркса представить русских как народ не славянский, а пришлый, который по большей части является потомком или татар, или монголов; народ, который не в состоянии будет когда-либо измениться в силу господства принципа почвы (5) над сознанием. http://www.portal-slovo.ru/history/42440.php

#69 GETI 06.02.2016 в 14:03:41

Von Bl | 06.02.201608:44 „< Tи усещаш ли се понякога, че пишеш вариативни глупости, които най-вероятно си чул в селската кръчма? Случая не е спорен, България губи територии като победена страна!“ ********************* да,прав си,точно тук случая не е спорен..след като сме победената страна победителите след втората световна война не биха разгледали подобни претенции на Югославия, както не взеха в предвид тези на Гърция,понеже Сталин ,Чърчил и Рузвелт се разбират за следвоенните граници и зоните на влияние още в Ялта ,т.е. доста преди парижката мирна конференция ,където малките държави нямат думата,дори Полша я няма ,понеже е дадена на съветите без право на избор,а Гърция е взимат англичаните по същия начин.териториалните претенции също са решени в този дух от тримата големи. Тито си прави сметки да глътне цяла България или поне пиринско,та за това дори ни опрощава репарациите.Сталин усеща че балканския диктатор няма да му се подчинява и осуетява плановете му,като за по-сигурно убива "титовистите" в България -Димитров и Коларов и заменя цялото българско ръководство. ********************* „>-опрощава дълговете на България към царска Русия, която поема разходите за признаване на независимостта на България през 1908 година.< Смях в залата....Според договора от Брест-Литовск царска Русия капитулира пред Австроунгария,Германия,Турция и България, което автоматично отменя всякакви заеми и контрибуции. Въпросът е повдигнат повторно след войната, при подписване на договора в Ньой, обаче това е единствената точка по договора, която А.Стамболийски успява да премахне още при обсъжданията.“ ********************* наистина,поради войните 1912-1918 г. България не плаща на Русия дължимото по този дълг, но след Първата световна война той е опростен със споразумение между кабинета на Александър Стамболийски и правителството на СССР. https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD_%D0%B4%D1%8A%D0%BB%D0%B3_%D0%BD%D0%B0_%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F_%D0%BA%D1%8A%D0%BC_%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B8%D1%8F

#71 GETI 06.02.2016 в 17:53:58

да,добре РСФСР-Руска съветска федеративна социалистическа република вместо СССР-все тая! „Какъв Сталин 1919“ прав си-било е съветска Русия,но не по времето на Сталин(от всичко,само тази маловажна забележка приемам)

#73 Дракон с кисело зеле 06.02.2016 в 19:32:27

Предвид факта, че единственият резултат, който излиза, като пусна това за негъра в Гугъл, е тази статия, вероятно Ванга никога не е казвала такова нещо. За сметка на това, говореше за земята Вамфим и извънземната раса, която идва от там, но я е страх да не я "стъпкаме поради невежеството си". С други думи, хора, всички вие, които я защитавате, явно не осъзнавате, че откривате каквото ви изнася в бълнуванията на психичноболна бабичка. Браво на вас.

#75 TheRock 07.02.2016 в 12:32:13

prqkor | 07.02.201610:10 Прав е колегата "Дракон", ако беше сигурен в това което пишеш нямаше да реагираш по този начин. Ванга беше оръжието на комунистическата диктатура срещу българската църква и средство за опростачване на българите подхранвайки техните суеверия. Всички знаем, че комунистическите функционери ходеха при нея постоянно. От гледна точка на православното християнство Ванга е вещица, тези които я възхваляват не могат да се нарекат християни и още по-малко българи, а са суеверни безбожници и атеисти!

#76 паяка 07.02.2016 в 14:40:57

Колко пъти споменахте думата ''негър''!? Ама моля ви се!? Чудя се как още ви стоят коментарите. Естествено, че в Гугъл няма да намерите потвърждение. ПРАВИЛНАТА дума е афроамериканец.

#77 Дракон с кисело зеле 07.02.2016 в 16:55:18

Правилната дума вече не е "афроамериканец". Вече се казва "африкански американец". За целите на упражнението, пуснах същия израз с "афроамериканец" вместо "негър" и то взе, че излезе. Значи май сбърках. Сори. Друг е въпросът, че май не е това, което е.

#79 Дракон с кисело зеле 07.02.2016 в 20:32:05

Ако Гугъл не открива някое известно изказване на известна личност, вероятно това известно изказване на известна личност просто не съществува. Впрочем, Гугъл откри, че изказването, за което говориш, е направено през деветдесетте години, на през 1960, както ти каза. Ако изобщо е било направено, понеже, честно да си призная, за някои неща съм останал с впечатлението, че са й приписани след смъртта й. Примерно това за "Курск". С други думи, психичноболна сляба баба си говори с извънземните, а някои хора решават, че думите й са гениално пророчество... И дори не я цитират коректно, както в твоя случай.

Новините

Най-четените