Сутрешен Newscast: Как Queen станаха по-богати от кралицата

И кога ще роди Меган Маркъл Снимка: Getty Images
И кога ще роди Меган Маркъл

Общото състояние на живите членове на група Queen вече надхвърля богатството на кралица Елизабет Втора, съобщава британският вестни Sunday Times, съставил класация на най-богатите британци.

Важна роля за това изпреварване е изиграл и успехът на филма "Бохемска рапсодия", който не просто донесе приходи на музикантите от продажбата на билети, но и многократно увеличи продажбите на музиката на групата. Това е довело и до значителен ръст в общото състояние на музикантите Брайън Мей, Роджър Тейлър и Джон Дийкън - 445 милиона британски лири. За първи път то надхвърля богатството на британската кралица, което остана непроменено - 370 милиона лири.

Тази година всеки от тримата музиканти от Queen е с 25 милиона лири по-богат.

Кралица Елизабет Втора оглавяваше класацията на най-богатите хора във Великобритания пет години - от 1989 г. до 1994 г. След това тя отстъпи първото място, защото бяха променени критериите - отпадна кралското недвижимото имущество и колекцията й с произведения на изкуството с довода, че монархът няма контрол върху тях.

В класацията, която ще бъде публикувана напълно през следващия уикенд, състоянието на 71-годишния китарист Брайън Мей се е увеличило от 135 милиона британски лири през 2018 г. на 160 милиона лири през тази година (210 милиона щатски долара). Банковата сметка на барабаниста Тейлър е нараснала на 155 милиона лири (205 милиона долара), а на баскитариста Дийкън - на 130 милиона лири (170 милиона долара). Дийкън за първи път попада в класацията на най-богатите британци от 2006 г.

Филмът "Бохемска рапсодия" излезе по екраните през октомври миналата година. Приходите от прожекциите му по света достигнаха около 1 милиард долара. Той спечели четири награди "Оскар" тази година - за най-добър актьор на Рами Малек, за монтаж, звуков мишунг и монтаж на звукови ефекти.

Докато сме на вълна британското кралско семейство, няма как да не обърнем внимание на сагата с детето на принц Хари и Меган Маркъл, което все още се очаква да се роди.

Според информации от двореца майката е преносила кралкото бебе почти седмица и поради това едва ли може да сбъдне мечтата си да роди естествено, и то у дома, в имението Фрогмор Котидж, близо до Уиндзор.

Ако съпругата на принц Хари не роди в близките 48 часа, със сигурност появата на бебето ще трябва да стане в болница. Смята се, че ако бебето и майката се чувстват добре, преносване до десет дни не е опасно. Заради забавеното раждане се наложило принц Хари да отмени първия ден на посещението си в Холандия, насрочено за 8 и 9 май.

Според източници от двореца херцогът на Съсекс вече бил подготвил специален подарък за съпругата си, който щял да й поднесе след раждането на първото им дете. Двамата възнамерявали също да си купят фамилна къща в Калифорния.

И докато звездите се подреждат за раждането на новото кралско бебе, телескопът Хъбъл е успял да заснеме една от най-удивителните гледки във Вселената - спирална галактика. И тя изглежда зашеметяващо.

Мощният орбитален телескоп изучава галактиката NGC 2903 и Европейската космическа агенция публикува зашеметяващата фотография през изминалата седмица. Спиралната галактика се намира на 30 милиона светлинни години от Земята в съзвездието Лъв.

На снимката се виждат звездни купове, които излъчват розовееща светлина. Обозначената само с букви и цифри галактика е била открита случайно, докато телескопът е проучвал 145 дискови галактики. Учените се надяват да намерят обяснение на взаимоотношението между галактиките и черните дупки, които са разположени в перифериите им.

Почти три четвърти от всички галактики във Вселената са с формата на спирала. Отличителната им черта е, че те включват ръкави, които са пълни със слънчеви системи. Нашата галактика – Млечния път, също е била смятана за спирална галактика. През 60-те години на миналия век обаче е преквалифицирана в пресечена галактика. Това означава, че тя има отличително централно ядро и няколко спираловидни ръкава.