Новите фланелки със старите спонсори

Бизнесът с екипите се превръща във все по-успешен и важен за клубовете. Не се учудвайте, че преди началото на новия сезон почти всички отбори представят нови фланелки.

Печалбите от тях са огромни. От Реал Мадрид продават по 1.5 млн. всяка година. Умножете по 60-70 евро и разберете как на "Бернабеу" си позволяват да купят Кристиано Роналдо или Гарет Бейл.

Разбира се, че тази сметка е твърде повърхностна, но дава представа как се случват нещата в месомелачката, наречена световен футбол.

Фланелките стават все по-вталени, а дизайнът им все по-странен, но това не отказва феновете да "презареждат" гардероба си всяко лято.

Футболът се променя, но любовта на хората към отборите си остава една и съща.

В галерията ще ви върнем към старите спонсори на някои от водещите клубове на Острова и как биха изглеждали те на гърдите на новите екипи.

Това е една виртуална разходка към епохите на JVC, Carlsberg, Sharp и др.

Новините

Най-четените