Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Най-смешните китайски ментета

Ментетата са най-разпространени при спортните стоки. Трите черти на Адидас стават Odidoss, Puma e Pouma.
Ако сте жадни, тук е бирата Heimekem. Цветът и логото на кенчето са същите като на холандския оригинал, но вместо Heineken, бирата е Heimekem. Вероятно и вкусът не е същият.
При уискито Джак Даниелс, промяната е фрапираща - вместо Tennessee Whiskey става Hessenny.
Nike e Nake или Nibe или Nire - името е променено, но логото, което прави марката разпознаваема по целия свят, е копирано доста добре.
Другото класическо менте е при модните марки. Армани едва ли подозират за този свой дубликат.
Интересна е идеята с друга италианска марка - Долче и Габана - превърнала се в Долче и Банана.
При Прада наименованието е по-неразпознаваемо.
Всеки иска да има техника Apple, а за по-бедните китайци AEIPPIE е на линия.
Panasonic и Sony също имат алтернативни наименования.
Тези смешни наименования са само за най-скапаните ментета, направени в Китай. Средната класа в страната ги презира и купува само скъпите оригинали.
Това бръснарско ножче Gillette наистина звучи вдъхновяващо.

В Китай са акостирали всички големи световни марки, това наистина е така, въпреки че на някои места разновидностите на ментетата са наистина невероятни.

Adidas, Macdonald's и Армани едва ли подозират за съществуването на Odidoss, Anmani и McDnoald's. Все пак китайците са експерти в копирането и променянето на имената на марките.

Така може да носиш часовник Owega или да си купиш телевизор Sonia или Panasonic.

Тези смешни наименования са само за най-скапаните ментета, направени в Китай. Средната класа в страната ги презира и купува само скъпите оригинали. В моловете има и бутици, които предлагат чанти или нови обувки на изгряващи местни марки. Срещат се и квалитетни ментета, изработени от китайци, някои от които са работили в заводи, където се произвеждат оригиналите.

Интересен случай е казусът с американският вестник Washington post, чието издание излиза в интернет на мандарински. Само че във Вашингтон не знаят нищо по въпроса. През септември месец Financial times го откриват, че става въпрос за клонинг. На сайта освен оригинални статии, преведи на китайски, се виждат и новини от официалната информационна агенция Ксинхуа. След като от оригиналът се задействат, фалшивият вестник изчезва.

Вижте повече фалшиви марки в галерията.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените