Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Режисьорът на клип на Armin van Buuren засне реклама за Загорка Ретро

Специална техника бе доставена от Германия за снимките на новия рекламен клип на Загорка Ретро Снимка: Zagorka
Специална техника бе доставена от Германия за снимките на новия рекламен клип на Загорка Ретро

Холандският режисьор Борис Боой (Boris Booij), който е автор на най-новия видеоклип на Armin van Buuren "Heading Up High" (с участието на нашумялата инди рок бандата Kensington), засне новата реклама на Загорка Ретро.

Снимките бяха организирани в София от продуцентска компания Filmmaker.

Изборът на талантливия млад режисьор не е случаен.  Борис Боой има заснети редица музикални клипове и реклами, включително за марки като Porsche и Nike.

Борис Боой

Опитът му напълно отговаря на новата концепция на Загорка Ретро, а именно да пресъздаде никога не излизащото от мода забавление през различните епохи.

Автор на криейтив идеята за комбинацията от ретро и модерен начин на забавление, предаден чрез танц, е рекламна агенция Saatchi&Saatchi Bulgaria.

Затова музиката в рекламата е модерен ремикс на емблематичния български евъргрийн "Нашият сигнал" на Емил Димитров. Автори на новия аранжимент са Емил Димитров-син и Дани Милев, а съвременния прочит на песента е на колоритното хип-хоп дуо Young BB Young.

Оператор на видеото е холандецът Кевин Кимман (Kevin Kimman), специализирал се в заснемането на филмова хореография. Танците в духа на двете времена - ретро и модерно, са дело на хореографите Ана Пампулова и работещият в Амстердам филипинец Марко Герис (Marco Gerris).

Новият клип на Загорка Ретро е първата заснета у нас реклама със супер иновативната система Milo Motion Control, наета от Германия за снимките.

Система Milo Motion Control

Със супер модерната камера робот са снимани филми като "Аватар", "Джеймс Бонд: Skyfall", "Шерлок Холмс: Игра на сенки", "Х-Мен: Дни на отминалото бъдеще" и много други.

Загрока Ретро бе пусната на българския пазар миналата година, предлагайки на консуматорите една от най-големите иновации през последните 10 години в бирената индустрия. Само за една година брандът е успял да заеме 4% дял по обем и 6% по стойност от целия бирен пазар у нас*.

Благодарение на успешния продукт, Загорка Ретро е номинирана в топ 10 на най-иновативните продукти в семейството на Heineken по света за 2015 година.

Кратко видео от снимачния процес на новата рекламата на Загорка Ретро може да видите тук:

*По данни на AC Nielsen България за 2015

 

Най-четените