Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

VW съкращава до 30 000 души

Мениджърите на VW планират производството на спортни електрически автомобили в основния завод на компанията във Волфсбург и производство на малък електромобил с името I.D в източногерманския град Цвикау, според източник на Reuters.= Снимка: Getty Images
Мениджърите на VW планират производството на спортни електрически автомобили в основния завод на компанията във Волфсбург и производство на малък електромобил с името I.D в източногерманския град Цвикау, според източник на Reuters.=

Германският концерн Volkswagen съобщи, че в следващите няколко години планира да съкрати до 30 000 работни места с цел спестяването на до 3.7 млрд. евро годишно. Само в Германия съкращенията ще засегнат 23 000 души.

Концернът се е споразумял с работническите синдикати в страната закриването на работни места да става постепенно до 2021-ва година.

Закриването на традиционните работни места идва с обещанието, че ще бъдат създадени 9 000 нови позиции, чрез инвестиране в нови технологии за производство на електромобили.

Мениджърите на VW планират производството на спортни електрически автомобили в основния завод на компанията във Волфсбург и производство на малък електромобил с името I.D в източногерманския град Цвикау, според източник на Reuters.

Преструктурирането на производството на VW в Германия се случва след големия скандал от преди повече от година с прикриването на информация за вредните емисии на новите автомобили на марката, както и след последвалите гигантски глоби.

В бъдеще германският производител иска да насочи производството си основно към разработка на електрически и самоуправляващи се автомобили. Детайлите около бъдещите планове на автомобилния производител бяха разкрити на пресконференция в Германия в петък.

В плановете на VW e още да повиши продуктивността на германските заводи с 25 процента.

За VW Group работят 610 076 души по света, но от глобалната марка отказват коментар засега.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените