Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

IQOS ILUMA i дебютира и в България

Новото устройство разполага с тъчскрийн Снимка: Филип Морис България
Новото устройство разполага с тъчскрийн

Филип Морис България обяви пускането на пазара на IQOS ILUMA i, най- иновативното попълнение към портфолиото от бездимни алтернативи на компанията, предназначени за пълнолетни потребители на тютюневи и никотинови продукти.

IQOS ILUMA i притежава нови функции, сред които тъчскрийн на устройството. Това позволява на потребителите бързо и лесно да проследяват и променят своето потребление.

За първи път устройството на IQOS разполага и с режима "пауза", който дава възможност за преустановяване на потреблението при нужда. 

"Днес издигаме IQOS на още по-високо ниво с пускането на пазара на IQOS ILUMA i - последната иновация в нашето бездимно портфолио, която предлага редица подобрени функционалности за персонализирано изживяване", сподели генералният мениджър на Филип Морис България Денис Стробикин на събитие в София.

Снимка: Филип Морис България

"Ангажиментът непрекъснато да въвеждаме технологичните постижения в нашата научно доказана бездимна алтернатива има важна роля в мисията ни да изграждаме бъдеще без дим в България и по света. Продължаваме да инвестираме в научноизследователска дейност, за да можем непрекъснато да предоставяме на пълнолетните потребители, които иначе биха продължили да пушат, по-добри алтернативи на цигарите", допълни той.

Новата серия IQOS ILUMA i се пуска в трите модела устройства - IQOS ILUMA i PRIME, IQOS ILUMA i и IQOS ILUMA i One с разнообразие от различни цветове и аксесоари.

По думите на Полина Нинова, ръководител "Маркетинг и потребителско изживяване" за категория бездимни продукти във Филип Морис България, ILUMA i е по-добра версия на ILUMA - "по-интуитивна, по-персонализирана, така че потребителят сам да адаптира употребата към личните си предпочитания".  

Снимка: Филип Морис България

По данни на компанията, която от 2008 г. до днес е инвестирала над 14 милиарда щатски долара в научни разработки, потребителите на бездимните алтернативи на Филип Морис Интернешънъл по света са близо 38,6 млн. души на 95 пазара, а в шест от тях тези продукти генерират над 75% от нетните приходи.

"Уверен съм, че с новото попълнение  правим поредната крачка към изграждане на бъдеще без дим в България", сподели Панос Русакис, ръководител "Търговски отдел" във Филип Морис България.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените