Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Селена Гомес превзема и кулинарните предавания - може ли да стане новата Марта Стюарт

След сериите по HBO с прочути готвачи актрисата подготвя серии и за Food Network Снимка: Getty Images
След сериите по HBO с прочути готвачи актрисата подготвя серии и за Food Network

Селена Гомес пази старателно психиката си от социалните мрежи, но има третият най-следен профил в Instagram - след Кристиано Роналдо и Лионел Меси.

Години наред е страдала от злобните коментари по свой адрес, но пуска телевизионен екип в кухнята си. Теглото ѝ е следено под лупа, но поп звездата се впуска в жанра на кулинарните предавания.

Има изключително сериозни заболявания, но успява да прави все повече неща - актриса, певица, инфлуенсър, продуцент, има собствена козметична линия и от няколко години е и кулинарен водещ.

И не на последно място - Селена е пред камера от 10-годишна, а звезда - от тийнейджър, и остава такава и до момента, успявайки да се задържи на гребена на вече няколко вълни.

Селена, която не е кой знае какъв виртуоз в кухнята, се осмели да готви под наставленията на Гордън Рамзи в шоуто си Selena+Chief по HBO Max и чинно си получи очакваната порция крясъци и груби наставления.

Гордън Рамзи не е най-лесният гост в чието и да е шоу. Снимка: Getty Images
Гордън Рамзи не е най-лесният гост в чието и да е шоу.

При това шотландецът, който вероятно обича да овиква хората повече, отколкото да готви, беше първият шеф, с който актрисата снима на живо. Гомес започна проекта по време на пандемията и първите сезони на шоуто бяха с виртуални уроци от едни от най-популярните готвачи в Америка. Те се снимаха от собствената ѝ кухня.

Явно новото амплоа ѝ хареса - шоуто имаше 4 сезона, а тази и следващата година се очаква тя да участва в две продукции на кулинарния канал Food Network.

В едното предаване тя ще обикаля кухните на топ шефове и ще готви с тях най-популярните им ястия. Другото ще е програма, "фокусирана върху празниците" - доколкото споделиха от Warner Bros. Discovery, които са собственик на кулинарния канал.

Естествено, новата страст на Селена има и бизнес изражение.

От 2022 г. тя си сътрудничи с компанията за готварски съдове One Place и от няколко седмици рекламира лятната колекция тенджери и тигани Selena Gomes x Our Place Summer Collection на цени от 125 до 395 долара.

Предишният проект на актрисата и компанията пък беше вдъхновен от козметичната марка на самата Гомес Rare Beauty - съдовете бяха в розово и синьо.

В последните няколко години бизнес интересите на Селена с точно в тези две посоки. Тя придоби компания за сладолед и стана инвеститор във фирма на доставки на храна.

Освен това основа марката Rare Beauty, която рекламира доста успешно в Instagram - през 2022 г. само ружът, който е продала, е за 70 млн. долара. Актрисата, която напоследък е най-известна с участието си в сериала Only Murders in the Building, пусна и линия бански.

Певицата Селена Гомес споделя пред "Космополитън", че докато готви, винаги пуска музика и предпочита определена атмосфера - задава я с Джони Митчел или Ела Фицджералд.

Новото амплоа - готвенето, полека-лека започва да се отдава на Селена, която не криеше и апетита си за точно обратното - бърза храна.

Преди години например си позволи да даде наполовина изядения си чийзбургер на асистента си, който да го подържи, докато тя позира на червения килим на събитие на едно от най-популярните радиа в Лос Анджелис.

После пък показа в социалните мрежи как си похапва McDonald's преди да участва в шоу на Victoria's Secret.

Затова не е учудващо, че в началото на кулинарното си шоу тя се определя като "пълно бедствие", но след няколко сезона и уроци от хора като Джейми Оливър и Антония Лофасо вече определя пред "Пийпъл" възможностите си като 5 от 10.

Споделя, че най-трудно ѝ е било с октопод, опитва да впечатли гостите си със супа мисо, а когато бърза, може да забърка тиква, тиквички и гъби върху канапе от ориз или върху пиле.

Цялата свръхактивност на Селена Гомес изглежда прекалено комерсиална, и вероятно е, но все пак част от приходите от повечето ѝ инициативи отиват за благотворителност. Тя е посланик на УНИЦЕФ от 17-годишна, а 1% от постъпленията от козметиката ѝ отиват във фонд, с който да се подпомага психичното здраве.

Проектът с кухненските съдове също ще заделя по 10% от приходите от продажби за фонда на актрисата.

1% от приходите от козметиката на Селена отиват във фонд за менталните болести. Снимка: Getty Images
1% от приходите от козметиката на Селена отиват във фонд за менталните болести.

Целта на Селена е да събере 100 млн. долара, с които да се разширят достъпът до лечение и обучение за тези заболявания и състояния.

Нещо, което е добре познато на самата актриса, която през 2018 г. беше диагностицирана с биполярно разстройство, а няколко години преди това мина и през трансплантация на бъбрек заради автоимунното заболяване лупус.

През 2022 г. тя разказа всичко за менталните си страдания в документалната продукция Selena Gomez: My Mind & Me на Apple TV+. Освен че си позволи да сподели изключително лични детайли и показа на света собственото си страдание, с филма Селена успя да приключи и с образа на момиченцето на Disney, с който се страхуваше, че хората винаги ще я асоциират.

"Чувствам се освободена от това. Не се срамувам от миналото си, просто работих толкова здраво, за да открия собствения си път. Не искам да съм тази, която бях, искам да към тази, която съм", казва тя пред Variety.

Да, полека-лека момичето, с което израсна едно поколение, влезе в 30-те си години. Поколението, което я гледаше в "Магьосниците на Уейвърли Плейс" и порасна, следейки връзките и страданията ѝ, сега има собствени деца, къщи в предградията и кухни.

И Селена им показва как да се научат да готвят. Може ли тя да стане новата Марта Стюарт? Защо не.

 

Най-четените