Може ли Warcraft да стане успешна фентъзи поредица

Може ли Warcraft да е следващият блокбъстър, който дава начало на цяла поредица?

Подобни надежди даде първият пълен трейлър, който излезе вчера и най-сетне разкри повече подробности за сюжета на задаващия се филм.

Отсега е очевидно, че следващите няколко години ще бъдат доминирани от отдавна познати поредици като „Междузвездни войни" и „Джурасик парк", и от по-нови, които вече успяха да омръзнат (тип „Игрите на глада" и множеството серии за супергерои).

Но една от малкото възможности за наистина нова поредица се крие именно в излизащия през юни догодина Warcraft - екранизация по едноименната серия класически компютърни игри.

Ако съдим по трейлъра, филмът изглежда като смесица между „Аватар", „Властелинът на пръстените" и „Зората на планетата на маймуните".

Той беше достатъчен, за да накара феновете да мечтаят, че най-сетне ще видят истински добър и успешен филм по видеоигра.

Warcraft е една от големите премиери на Universal за 2016 г., макар че все още е сравнително непознат проект за масовата филмова аудитория. Именно неголямата известност може да се окаже предимство за филма и да го накара да изглежда като нещо свежо за фентъзи феновете.

Все пак обаче, решаващо е доколко той ще успее да спечели зрители, които не се интересуват от видеоигри и не знаят почти нищо нито за стратегическите игри Warcraft, нито за онлайн феномена World of Warcraft.

Ако не друго, в момента сред фентъзи епосите трудно може да се намери предстоящ филм, очакван с такъв ентусиазъм.

Няма и филм, в който двете страни в големия конфликт са равнопоставени пред зрителя - нещо, на което режисьорът Дънкан Джоунс е държал от самото начало, след като се е заел с проекта.

А дали идеите му ще проработят, това ще можем да разберем от 10 юни нататък.

#1 tonkich 07.11.2015 в 20:42:22

щом пайнер може да е успешна звукозаписна компания защо не

#2 ImaIma 08.11.2015 в 05:43:43

Това е идея която се очаква от дълго време. Само мога да споделя, че под 12 милиона души няма да падне продажбата на билетите. Това не е нещо като Междузвездни войни или Аватар, тука си говорим за нещо специално. Нещо което се следи повече от 10 години. Като на малкия монитор, мишка в ръка така и книги. Дори да не е толкова успешна първата част, сто процента ще има и други. Защото началото е просто начало на историята.

#3 e-mil 08.11.2015 в 12:01:02

"... феновете да мечтаят, че най-сетне ще видят истински добър и успешен филм по видеоигра." Resident Evil беше добър и много успешен в началото. Не знам доколко е по играта, понеже не съм я играл, но беше успешен. Да не говорим, че вдъхна живот на зомби жанра и отприщи вълна от нови филми. Prince of Persia и Mortal Kombat бяха още по-успешни. Единият донесе 100 млн приходи над производствените разходи. А другият - 150 млн. и то през 90-те, когато цените на билетите бяха по-ниски. Tomb Raider и Hitman също бяха успешни, макар и леко тъповати. Върнаха си приходите двукратно и четирикратно. При всяко положение е трудно да се прави филм по видеоигра, понеже възприятието хем е различно, хем трябва да повтаря екранното обаяние. Но да кажем, че няма успешни примери си е най-обикновено мрънкане.

Новините

Най-четените