Бети, Мишо и техният балкон

За втора поредна година ИКЕА започва кампанията БАЛКОН ТУРИСТ с идеята  да превърне градските балкони в място за срещи и приятни изживявания. Този сезон емблематичният проект се разраства и шведската марка тръгва на лов за ентусиасти oт София и Варна, въоръженa със своята лятна колекция от мебели и аксесоари.

Бети и Мишо са балкон туристи, ветерани от първото издание на кампанията  - Лято 2015 г. Изпращат снимки на терасата си, защото смятат, че има много неизползван потенциал. Очевидно и от ИКЕА мислят - включват балкона на Бети и Мишо като дестинация за балконен туризъм, а дизайнер-архитект се заема с преобразяването на пространството.

Бети и Мишо оставят човека да си свърши работата и както сами те казват "крайният резултат е налице".

Според концепцията на кампанията всеки преобразен от ИКЕА балкон става дестинация, която други хора могат да си резервират за кратко ползване.

Още в началото на кампанията Бети и Мишо получават над 30 резервации (не се плашете, не всички са ги посетили). Срещат много интересни хора, но най-силно впечатление им прави една много приятна компания от 4-5 човека, която не подозира къде е попаднала. "Някой от тях беше направил резервацията, без да казва на другите къде всъщност отиват. И така, те бяха много изненадани да попаднат на нашия балкон", разказват с усмивка Бети и Мишо.

След кампанията БАЛКОН ТУРИСТ, терасата на Бети и Мишо заживява нов живот.

"Основната разлика с преди е, че сега балконът ни изглежда много по-приветлив, събира повече хора и ядосва повече съседи, заради шумните партита навън", казват Мишо и Бети.

На въпроса защо у нас хората предпочитат да използват балконите за склад, вместо да прекарват приятно време на тях, те отговарят оптимистично: "Ние мислим, че повечето хора биха прекарвали времето си приятно, ако имаха подходящите условия затова. Обикновено балконът е пространство, в което не влагаш много усилия за поддръжка и обзавеждане. Сега, когато има БАЛКОН ТУРИСТ и страшно много идеи за това как да обзаведем и преобразим балкон пространствата, се надяваме, че все повече хора ще започнат да обръщат повече внимание и да се „грижат" за тях."

За Лято 2016 г. Бети и Мишо са минали на друго ниво - тази година те са част от журито, което ще пресява кандидат-балкон-туристи.

"Това, което ни хареса миналата година беше голямото разнообразие от балкони - открити, закрити, малки, големи, което помага на много хора да вземат идея, подходяща за техния балкон. Може би и тази година ще наблегнем на разнообразието!", казва новото жури. И добавят: "Много често хората нямат много ясна идея как могат най-добре да усвоят пространството на своите балкони и идеите, които БАЛКОН ТУРИСТ дава са страхотни и много полезни!"

Ако и вие смятате, че терасата ви е място с потенциал, кандидатствайте в сайта на кампанията. Имате цели 2 дни.

Новините

Най-четените