Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Най-добрите реклами от Супербоул 2021

И тази година имаше страхотни попадения Снимка: YouTube
И тази година имаше страхотни попадения

Всяка година Супербоул е най-очакваното спортно събитие в САЩ, като и през тази десетки милиони застанаха пред екраните, за да видят финала на Националната футболна лига (НФЛ) между Канзас Сити Чийфс и Тампа Бей Буканиърс.

Наред със самия мач, традиционен интерес предизвикват и рекламите, които са толкова очаквани и обсъждани, колкото самата среща.

Миналогодишният Супербоул бе наблюдаван от 102 милиона телевизионни зрители по FOX, превръщайки мача в най-гледаното предаване в американския ефир за цялата 2020 г. Именно този огромен интерес прави събитието особено привлекателно за големите компании, които инвестират баснословни суми за реклама по време на паузите на мача.

Тяхната цена, както винаги, бе изключително висока, въпреки икономическите затруднения. Телевизия CBS таксува по 5,5 млн долара за 30-секунден клип или цели 183 хил. долара за секунда - една идея по-малко от 2020 г., но пък за сметка на това се плащаха допълнителни 300 000 хил. за слот в онлайн стрийминга.

Тази година обаче бе маркирана от COVID-19 пандемията и нейните тежки икономически последици за големите рекламодатели. Като допълнение се явиха и мерките за социална дистанция и трудностите за организиране на домашни събирания, които доведоха до несигурност и притеснения дали ще има достатъчно голяма аудитория зад екраните.

Така много марки решиха да не рискуват средства и се отказаха от инвестиции в рекламния блок на снощния мач. Сред тях личат имената на Pepsi и Coca Cola, а също така и тези на автомобилните производители Kia и Hyundai.

Най-голямо впечатление обаче направи липсата на Budweiser - марката бира, която присъстваше неизменно през последните 37 години в ефира на Супербоул и се превърна в негов синоним.

И все пак реклами определено не липсваха. Ето и някои от най-запомнящите се от тях на Супербоул 2021.

State Farm: Дрейк като "добрия съсед"

Както и при други свои реклами, един от големите американски застрахователи, събра няколко звезди на едно място - футболистите Патрик Махомес и Пол Роджърс, актьора Пол Ръд (Ant-Man), както и хип-хоп суперзвездата Дрейк, който се появява като объркан дубльор.

General Motors: "No Way Norway"

Тук GM със сигурност печелят бонус точки, заради своята креативност и участието на Уил Феръл, който играе човек, ненавиждащ Норвегия, защото продава повече електромобили от САЩ. Рекламата демонстрира новата батерия на GM, докато следи злополучното пътешествие на Феръл към Европа. Като допълнение участват актрисата Аукуафина (The Farewell) и комика Кенън Томпсън.

Amazon: Майкъл Б. Джордан като гласът (и тялото) на Алекса

Актьорът, който възроди поредицата Rocky и бе избран за "най-секси мъж на 2020 г." от списание People, този път влиза в ролята на виртуалния асистент на Amazon... само че от плът и кръв. Вие как бихте реагирали, ако в къщата ви се подвизаваше полуголият Адонис Крийд?

Uber Eats: Cardi B с дрехи и поостарелите актьори от Wayne"s World

Актьорите Майк Майерс и Дейна Карви се събират отново, за да изиграят своите герои от култовата комедия от 1992 г. Wayne"s World. Рекламата включва и рапърката Cardi B, която за разлика от клиповете на своите песни, тук по някакво изключение присъства облечена.

T-Mobile: Адам Ливайн сватосва Гуен Стефани и Блейк Шелтън

В рекламата си T-Mobile нагледно показват какви могат да бъдат рисковете (или в случая ползите) от нестабилната телефонна мрежа. Разказана е посъкратената (и измислена) версия как Гуен Стефани и Блейк Шелтън стават двойка.

M&Ms: "Да се сближим"

Кой не обича шоколад? Производителите от Mаrs рядко пропускат шанса да се изявяват по време на Супербоул. Тази година обаче, за разлика от друг път, те предпочетоха да се концентрират в рекламата си върху хората и техните отношения, вместо върху шоколадовите лакомства.

Toyota: Историята на Джесика Лонг

Рекламата на японския производител на коли представя по сърцераздирателен начин живота на 13-кратната параолимпийска шампионка по плуване Джесика Лонг и нейното осиновяване като бебе. Въпреки че не става ясно как това е свързано с автомобилостроенето, все пак историята на Лонг със сигурност ще насълзи очите ви.

Huggies: "Добре дошъл в света"

В този случай Huggies определено имат нечестно предимство. В крайна сметка кой не обича сладки бебета, които правят забавни неща? Нямаше как да не ни спечелят.

 

Най-четените