Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Чиста е? Все тая, тарикатите в туризма отдавна го съсипаха

След "Чиста е!" (водата) може да очакваме "Прясна е!" (пържената цаца) и "Ледена е!" (бирата) Снимка: БГНЕС
След "Чиста е!" (водата) може да очакваме "Прясна е!" (пържената цаца) и "Ледена е!" (бирата)

Чиста ли е, приятели?

Не, не булката, черноморската вода. Ако на този въпрос не отговаряме вкупом "Дааа, като сълза на млада кошута е", Сдружението на заведенията в България е насреща, за да ни убеди допълнително.

Сега, убеждението може би не се случва никак адекватно, защото идва под формата на нагазили във водата: мъж и жена в строги черно-бели делови костюми, мъж в подчертано есенно облекло и друга жена, този път в гумени ботуши.

Защо е с гумени ботуши, след като е чиста (водата), не знаем.

По-лошото е, че подобни унизителни кадри въобще виждат бял свят, сякаш на нас само това ни трябва, за да хукнем към Черноморието.

Пичове и ти, Алибегов, няма да стане така, защото водата е последният проблем на българската крайморска ивица.

В момента великодушно ще оставя настрана, че, не, не е чиста (водата), понеже от години няма сносни пречиствателни станции навсякъде и на места морето действително не е най-приятното за къпане. И че не един и двама се връщат от морето със стомашни проблеми.

Ще оставя настрана, че заедно с абсурдните снимки на хора в костюми, накиснати във вода със син цвят, какъвто Черно море никога не е имало, на Facebook страницата на сдружението има и някакви лоши "отзиви" за Гърция и хубави "отзиви" за родното море.

Дори ще пренебрегна обидата към интелекта, каквито са не само кадрите от кампанията, но и оплакванията от "хибридна война" с българския туризъм и опитите за омаскаряване на южните ни съседки, сякаш никой не е стъпвал там и не знае какво е положението.

Чиста - нечиста, около същата тази вода няма да спрат да се навъртат същите тарикати, които съсипаха българския туризъм.

Дори Стефан Димитров, член на Българско дружество за връзки с обществеността, изпадна в необичаен пристъп на откровение пред медиите и заяви, че туристите нямат проблем с чистотата на водата, а с качеството на услугата, която се предлага.

Качеството, бих добавила аз, е ниско, но за сметка на това по Черноморието е и скъпо. Колкото и чиста да е водата, сянката до нея отново струва пари, вместо да е само срещу консумация.

Онези, които смятат, че не е разумно чадър и два шезлонга да са колкото скромен обяд с две бири в близкото капанче, имат богат избор - да мъкнат собствени чадъри и да плажуват като наказани по безплатните зони или... да си седят в хотелската стая.

Цените около тая вода, за която трябва да повярваме, че е чиста, от година на година скачат, само че срещу тях обикновено клиентът получава едно и също - съмнително качество, залежали храни, скука в менюто, пестеливи порции, имитиращи продукти. За свестните заведения места няма от предния ден.

На Черноморието не му трябват пиар акции, че водата е чиста, трябва му пълна промяна - от мениджърите до последния сервитьор.

В противен случай продължаваме да рекламираме неадекватно българските курорти, а когато някой все пак попадне в тях, да установи, че единственото вярно с рекламата е чистата вода. Евентуално.

Иначе пък след "Чиста е!" (водата) може да очакваме "Прясна е!" (пържената цаца) и "Ледена е!" (бирата).

Пак с кадри от банки за снимки от Малдивите...

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените