Телеком операторът Мтел разширява продуките, които предлага на своите бизнес клиенти, с платформата Mtel Smart App, която позволява създаването на собствено, брандирано мобилно приложение
Приложенията се правят без първоначална инвестиция от страна на клиента и без необходимост от IT познания. На база готов потребителски интерфейс всеки бизнес, който има редовни клиенти и се нуждае от постоянен контакт с тях, може да започне да предлага свой собствен ап.
До 15 дни след активиране на услугата приложението е публикувано в Google Play store. За публикуване в Apple App store клиентът трябва да регистрира свой потребителски профил и да заплати годишна такса за поддръжка към Apple - появата там традиционно отнема до 40-дневен период.
Според телекома новата им услуга е подходяща за заведения и ресторанти, семейни хотели, магазини, аптеки, частни лекарски и зъболекарски кабинети, сервизи за ремонт на автомобили и домашна техника, салони за красота, фитнес центрове и др.
Сред възможностите на приложенията са изпращане на push съобщения, приемане на поръчки и осъществяват доставки. Освен това приложението от Мтел осигурява на бизнес организациите директен контакт с техните клиенти, приемане на резервации (ресторанти и хотели), провеждане на лоялна програма чрез събиране на точки и предметни награди и др.
За достъп до системата, бизнесите трябва да подпишат или подновят своя договор с оператора за 1 или 2 години, като при 1-годишен договор клиентът заплаща еднократна активационна такса в размер на 20 лв. без ДДС.
Услугата идва с три нива на потребление: Основно приложение, Премиум приложение и Приложение за поръчки.
Основното приложение е за 19,90 лева на месец, позволява създаването на визитка на дадена компания и включва модулите „За нас", „Контакти", „Галерия", „Продукти" и „Форма за обратна връзка".
Премиум приложението прибавя модулите „Push съобщения", „Лоялна програма", „Регистрация", „Резервации", „Събития", „Партньори и спонсори". Цената на пакета е 39,80 лева на месец.
Приложението за поръчки осигурява пълна функционалност за доставка до дома и офиса на клиента. То струва 79,80 лева на месец и включва функционалности като меню, кошница, избор на начин за плащане, push съобщения, лоялна програма, форма за обратна връзка, статистика за поръчките и др.
Mtel Smart App е валиден само за юридически лица, които са клиенти на оператора, като цените, посочени от Мтел са без ДДС. По-подробна информация може да бъде намерена на страницата на услугата.
Mtel е част от A1 Group и част от новата стратегия на компания, под чиято шапка е и българският оператор, е и засилване на директните решения, насочени към бизнеса.