BACB Plus или как да стана клиент на банка, без да излизам от вкъщи

Българо-американска кредитна банка (БАКБ) представи новия си бранд BACB Plus. BACB Plus е първата виртуална банка в България, която позволява на клиентите да работят с финансите си изцяло чрез интернет.

Концепцията за виртуалната банка не е нещо ново за банките в Европа и по света, но за България това е един нов модел на банкиране. При него клиентът сам решава кога, откъде и как да управлява финансите си, да заявява и използва продуктите и услугите на банката и да получава информация, без да е необходимо да посещава офис на БАКБ.

Така например, човек може да стане клиент на виртуалната банка, без физически да посещава банков клон, като дебитните карти се заявяват онлайн и се получават по куриер, а ПИН кодът - с SMS.

По същия начин стои въпросът с кандидатстването и отпускането на кредити. След като е станал клиент на виртуалната банка, всеки може да кандидатства и при одобрение - да получи потребителски кредит онлайн.

По-благоприятните условия за основни банкови продукти са водещ мотив за концепцията на виртуалната банка - дебитните карти са без такси за теглене, на който и да е банкомат в страната, първата разплащателна сметка е без такса за откриване и с удвоена лихва през първата година. Специално за новите клиенти на виртуалната банка е създаден 3-месечен депозит с много изгодни промоционални условия.

Освен това системата на BACB Plus позволява на клиентите да бъдат в тясна връзка със служителите на банката - чрез телефон, имейл, skype, чат, Фейсбук страница, дискусионен форум, опция за обратно обаждане, инструкции свободен текст през сайта и др.

Сигурността за потребителя също е застъпена на високо ниво чрез средствата за идентификация и авторизация в системата (КЕП и еднократна парола), използването на съвременни технологии и модерна антифишинг система.

Тагове: bacb, bacb plus
#1 pepe 03.12.2013 в 14:27:37

Банкиране през интернет в България може да се ползва поне от 10 години.

#2 Borracho 03.12.2013 в 18:13:32

"Освен това системата на BACB Plus позволява на клиентите да бъдат в тясна връзка със служителите на банката - чрез телефон, имейл, skype, чат, Фейсбук страница, дискусионен форум, опция за обратно обаждане, инструкции свободен текст през сайта и др." Ни пузна съвсем! Писах им на скайпа да попитам нещо преди 7-8 часа. Дори не са онлайн Ся, като ще пускат сериозна кампания трябваше да са готови с услугите си на всички фронтове - наредени там всички от support'а по телефони, скайпове, страници и да чакат прилива. Но иначе да - време беше и в България да появи "онлайн банка", имат и някакви промоционални депозити и лихвите им са отчетливо по-добри отколкото на останалите "high street banks" Мисля,че има ниша за такъв тип банкиране на българския пазар и тази ниша тепърва ще се разширява с годините! И още по-хубавото е че ще се разширява за сметка именно на големите старомодни банки, всяка с по 5 офиса в Джулюница, Узунджово и Гинци и хиляди хора персонал, на които трябва да им се плащат заплати.

#3 zindi 10.12.2013 в 14:48:36

И аз се пробвах да се свържа с тях на телефона и не ми се получи (всички оператори явно бяха заети), но пък се оказа, че връщат обаждането, което супер много ме изненада Не ми се е случвало в друга банка да не успея да се свържа с тях и те да ми върнат обаждането. А момичето беше супер мило и определено в крайна сметка останах доволен от цялата работа. Трябва да се случват и такива неща в България и мисля, че бъдещето е в това ;)

Новините

Най-четените