"Епъл" задмина "Гугъл" в годишната класация за най-ценените марки в света. Според WPP's Millward Brown производителят на айфон е вдигнал цената си с 67% до 247 млрд. долара, докато търсачката бележи спад с 9% до 174 млрд. долара. Фактор за класирането са както финансовите резултати от дейността на съответните компании, така и мнението на потребителите.
Листата за 2015 г. нови още лоши новини за "Макдоналдс". Оценката на компанията е с 5% по-ниска, или 81 млрд. долара. Веригата за бързо хранете се нарежда на 9-място в световен мащаб, а миналата година беше на 5-о. "Майкрософт" бележи скок с 28%.
"Епъл" и "Гугъл" си оспорват първото място в последните години. "Фейсбук" е под номер 12, но растежът там е с 99% до 71 млрд. долара.