Тежки дни за Twitter след напускането на ключови ръководители

Изглежда се задават наистина трудни дни за Twitter, след като четирима високопоставени ръководители напуснаха компанията.

Новината беше потвърдена от главния изпълнителен директор Джак Дорси. Напусналите са медийният директор Кейти Джейкъбс Стантън, продуктовият директор Кевин Уейл, ръководителят на инженерното звено Алекс Ротер и HR директорът Браян Шипър.

Това е най-голямата промяна в Twitter, откакто Дорси се завърна начело на компанията.

В свое съобщение в социалната мрежа той се изказва ласкаво за четиримата напускащи и посочва, че е тъжен да обяви решението им.

Източници на Reuters твърдят, че предстои компанията да наеме нов главен маркетинг директор и да вкара двама нови членове в борда на директорите. За момента двама от оперативните директори в компанията - Адам Месинджър и Адам Бейн, ще поемат отговорностите на напусналите си колеги.

Проблемите на Twitter обаче не свършват дотук.

Джейсън Тоф, който оглавява подразделението на компанията за видео стрийминг - Vine, също обяви, че напуска, за да се присъедини към екипа на Google, който ще се занимава с виртуална реалност. В туита си за смените в ръководството обаче Джак Дорси не споменава неговото име.

Откакто Дорси се завърна начело на компанията през миналата година, акциите на Twitter паднаха с близо 50% и достигнаха ниво, по-ниско от момента на първичното им публично предлагане на борсата, което се състоя през ноември 2013 г.

Социалната мрежа остава изключително популярна и влиятелна, но опитите й да генерира печалба от това все още са безрезултатни.

Засилват се опасенията, че компанията не успява да увеличи потребителите си, въпреки по-бързите темпове на представяне на нови продукти под ръководството на Дорси.

Самият той все още не е обявил подробен план за това какви промени би искал да настъпят в Twitter, а негова среща с ръководството се очаква по-късно през седмицата.

По време на обявяването на финансовите резултати на компанията през октомври, Дорси говори за "наемане и инвестиране в талант", както и за нуждата от голямо преосмисляне на случващото се с Twitter.

#1 Harry 26.01.2016 в 09:30:16

Балоните на измамата започнаха да се пукат. Що за бизнес е клюкарник, или ПР, или реклама..., бизнес непроизвеждащ нищо, все някога ще омръзне на хората, и те ще се връщат винаги към истинския живот, ще се научат да избягват въображаемия, за който обаче им искат реални пари.

Новините

Най-четените