Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Viber чатът, където може да си проверите сметката и да пазарувате

Услугата вече е достъпна и в България Снимка: Viber
Услугата вече е достъпна и в България

Много от вас сигурно си спомнят годините, когато мобилните приложения набираха сила и Viber се превърна в предпочитано средство за размяна на съобщения.

Към днешна дата използването на платформата за комуникация вече е навик, надскочил първоначалната изненада, че SMS-те могат да бъдат заменени. А с напредването на технологиите услугите, които Viber предлага също започнаха да се разрастват.

Новата роля, в която приложението влиза в началото на 2023 г., е на посредник между потребителите си и бизнесите. Това ще рече, че от профила си във Viber ще може да се свържете с банката, куриерската фирма, компания за платежни услуги и магазините, от които пазарувате.

Актуализацията Business Inbox / "Бизнес съобщения" вече е активна и в България, като предоставя директна връзка с малко повече от 150 фирми, стартирали свой чат канал във Viber.

Идеята на мобилното разширение е значително да скъси дистанцията между бизнеса и клиентите, като предостави наличните услуги на компаниите на едно онлайн място.

Снимка: Viber

Представете си го по следния начин. Влизате в профила си във Viber и от менюто за търсене изписвате името на компанията или банката, която използвате най-често, и там ви излиза чат, където може да задавате въпроси, да следите за актуални оферти, да плащате сметки, да проверявате наличността по банковата си карта.

Освен да получите информация за услуга, от която се нуждаете, чрез бизнес профилите ще може да правите резервации и да търсите съдействие по поддръжка на акаунта си 24 часа в денонощието. Разбира се, ако компанията, на която сте клиент, използва изкуствен интелект, който да на разположение.

Бизнес разширението предлага възможност и да следите за намаленията в магазини, които посещавате редовно. А чрез канала в платформата ще може да общувате директно с представители на бранда, спестявайки си разходката до физическия обект.

На събитие в София старши директорът "Продажби" във Viber за Източна Европа Костадин Костадинов увери, че опцията за реклами няма да доведе до "бомбардиране" с нежелани съобщения.

От Viber дават възможност на потребителите си да персонифицират бизнес каналите, с които общуват. Ползвателите на приложението могат да преместват чатовете за комуникацията от Business Inbox към основната част от мрежата, в която се нареждат и съобщенията със семейството и приятелите.

Снимка: Viber

Освен това, винаги може да се отпишете от канала, ако той ви залива с т.нар. спам съобщения. А от Viber ще проверяват всеки чат, който регистрира засилена степен на докладване за спам и висок брой на хора, които напускат канала.

Целта на иновацията е бизнесите да интегрират свой чат бот, чрез който в реално време клиентите да получават търсената помощ, а представителите на бизнес средата у нас - необходимата обратна връзка за подобряване на услугите си.

За момента Business Inbox е насочено към големите и средни бизнеси в България, но в бъдеще се планира да се насочи към по-малките сектори на търговията у нас.

Търсят се възможности и за интегриране на държавните институции, така че до няколко години Viber да се превърне в приложение, което ефективно ни позволява да осъществяваме транзакции и пратки с няколко клика от телефона си. 

 

Най-четените