Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Диамантените бижута, произведени от българин, които плениха милениалите по света

Интересното е, че стотици клиенти не само се доверяват на консултантите от разстояние, но и предпочитат да обсъждат детайлите с мобилни приложения като Skype, WhatsApp или Viber.

Според световните маркетолози милениалите са хората, които тепърва ще имат най-ключова роля за развитието на марките в бизнеса с диаманти. Новото поколение има съвсем различни очаквания към всеки продукт, който потребява и това важи с пълна сила и за бижутата.

Представители на това поколение са и клиентите на лондонския бижутериен бранд Taylor & Hart, собственост на българина Николай Пирянков.

Сред предлаганите от марката артикули са годежни пръстени и халки с диаманти, диамантени бижута и уникални модели по поръчка и замисъл на клиента, а според статистиката на компанията по-голямата част от купувачите са мъже, родени в края на миналия век.

Както знаем, типичните представители на поколението Y ценят времето си, разчитат на интернет и на информирания си избор и не са склонни да правят компромиси. Николай Пирянков залага на интересно бижутерийно портфолио и възможността всеки клиент да изработи пръстен по свой неповторим дизайн.

Тази възможност е особено привлекателна за индивидуалистите, родени в информационната ера.

От екипа на компанията подготвят всеки модел на 3D принтер, след което завършват уникалния продукт с избраните скъпоценни суровини - от платина до диаманти с доказан произход.

Интересното е, че стотици клиенти не само се доверяват на консултантите от разстояние, но и предпочитат да обсъждат детайлите с мобилни приложения като Skype, WhatsApp или Viber.

„Отначало това желание ни изненадваше, но вече се превърна в практика и аз и колегите ми съвсем спокойно приемаме желанието за малко чат в името на перфектния пръстен за нашите клиенти", казва Николай Пирянков.

Сред най-интересните индивидуални дизайни на компанията са пръстен, оформен като знаменитите имперски щурмоваци (stormtroopers) от "Междузвездни войни", както и модели, повлияни от тенис шампионата Уимбълдън, Световната купа по ръгби или реални бижута на знаменитости.

Бизнесът на Пирянков стартира през 2013-а, а в момента Taylor & Hart има и офис в България, където са базирани 1/3 от служителите на бранда.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените