Дори спонсорите на Арсенал се смеят на Арсенал

Социалните мрежи са нещо велико и меметата са една от причините за това.

Последното подобно включва новите звезди на Арсенал Хенрик Мхитарян и Пиер-Емерик Обамеянг. Двамата са бивши съотборници в Борусия Дортмунд и Арсенал използва арменеца във видеото при обявяване трансфера на Обамеянг.

"Йо, Пиер, искаш ли да дойдеш тук?", казва Мики във въпросния клип, но заради слабото представяне на двамата и на целия отбор на Арсенал "Йо, Пиер" се превърна в поредния начин за гаврене с "артилеристите" и техните фенове в интернет.

Трендът "Йо, Пиер" стана толкова популярен, че дори един от спонсорите на Арсенал се престраши да го използва.

По време на двубоя в четвъртък вечер срещу Манчестър Сити, загубен с 0:3, един от по-малките спонсори на Арсенал - SportPesa, на няколко пъти туитна, дори използвайки "Йо, Пиер" в хаштаг.

"#ЙоПиер... направихме огромна грешка, приятелю. #ARSMCI"

Манчестър Сити водеше с 3:0 след само 33 минути игра, благодарение на голове от Бернардо Силва, Давид Силва и Лерой Сане, а от букмейкърската къща реагираха така на кошмарния развой на срещата.

Обамеянг не само не успя да се разпише при втората поредна загуба с 0:3 от Сити след тази във финала за Купата на лигата, но и пропусна дузпа през второто полувреме.

За съжаление, от Sport Pesa изтриха туитовете си в петък и в момента не могат да бъдат намерени в профила им.

Там обаче все още стои видеото, с което букмейкърът отпразнува две години от дебюта на Маркъс Рашфорд. Талантът от академията на Манчестър Юнайтед вкара два и асистира за третия гол при победа на "червените дяволи" отново над Арсенал.

Дали Арсенал не трябва да помислят за отказване от този спонсор?

Надолу пък може да видите най-добрите туитове от серията "Йо, Пиер".

Новините

Най-четените