Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Новият Ram 1500 TRX е истинско чудовище на пътя

Двигателят му звучи сякаш е побрал в себе си всички демони от ада Снимка: Getty Images
Двигателят му звучи сякаш е побрал в себе си всички демони от ада

Ram 1500 е легендарен модел за всеки един фен на големите зверове на пътя. Това е машина, която влиза в класа на средно големите пикапи (да, има и по-големи!) и която през последните четири десетилетия е показвала надеждност във всяко едно отношение.

Стига само да не ви пука колко пъти ще ви се налага да зареждате резервоара месечно.

Сега имаме нещо ново - Ram 1500 на стероиди. Една "назобена" до безобразие версия на пикапа с 8-цилиндров двигател, който звучи сякаш е побрал в себе си всички демони от ада.

При 702 конски сили новият Ram 1500 TRX показва ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди. Повече от впечатляващо, при положение, че става въпрос за машина, която тежи над 2200 килограма.

Само двигателят е с тегло около половин тон. Той е 6,2 литров V-8 и задвижва четирите колела чрез 8-степенна автоматична скоростна кутия. Не ви трябва да знаете какъв е разходът му на гориво, но все пак - при най-икономично каране в градски условия се изчислява на около 23-24 литра за 100 километра.

Пикапът обаче е перфектен за българските улици с вид на лунен пейзаж.

Наред с подсилената стоманена рамка, той може да се похвали с усилено окачване, което се огъва до 33 сантиметра. Гумите, разбира се, са подходящи, с височина от почти 90 сантиметра, монтирани върху 19-инчови джанти.

Говорим обаче и за работен автомобил. Товарното му отделение е с капацитет от 15 кубични метра и може да побере почти 600 килограма товар.

По отношение на вътрешния интериор TRX определено впечатлява с нива на лукс, които съвсем не са характерни за подобен тип работен автомобил. Стандартното оборудване е базирано на високия клас Ram 1500 Rebel, като оттам нататък има няколко пакета с опции, които включват допълнително шумоизолиране и повърхности, покрити с комбинация от кожа, микровелур и акценти от въглеродни влакна.

В средата на таблото е монтиран 12,0-инчов сензорен екран, който работи с Apple CarPlay, Android Auto, вградена навигация и сателитно радио SiriusXM. Дисплеят може да бъде разделен на отделни менюта, с възможност да бъдат отворени няколко приложения наведнъж.

Удобствата продължават с дигитално огледало за обратно виждане, head-up дисплей и отопляеми и вентилирани предни и задни седалки. Към допълнителните екстри влиза и озвучителна система Harman Kardon с мощност 900 вата и 19 високоговорителя.

TRX се предлага и в лимитирана серия Ignition в оранжев цвят. От нея ще бъдат пуснати само около 900 бройки за американския пазар.

Другата лимитирана серия е Sandblast. Той е снабден също с уникален цвят, джанти, прозрачен покрив и някои други екстри.

Колкото до цената, то тя е не по-малко впечатляваща от самия пикап. Базовата цена на TRX започва от 79 000 долара. За сравнение Ram 1500 Raptor е "само" 72 000 долара.

Ignition ще струва 93 000, докато Sandblast се явява най-скъп в серията с цена от 100 000 долара.

   

Най-четените