Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Facebook прави професионална мрежа

Facebook към нови хоризонти Снимка: Getty Images
Facebook към нови хоризонти

Facebook разработва професионално ориентирана своя версия, така че да конкурира световния лидер в този сегмент - LinkedIn, твърди в. Financial Times.

Според авторитетното издание новият сайт ще се нарича Facebook at Work и основното му предназначение ще е да свърза професионалисти от даден бранш, като улесни размяната на контакти и документи между тях. Facebook at Work ще изглежда досущ като познатата ни версия на социалната мрежа, но без да е нужда размяна на приятелство.

Новата професионална мрежа ще дублира и услугите на Google Drive и Microsoft Officе, като според вътрешни източници служителите на Facebook отдавна я използват. Твърди се, че тя е разработена в рамките на таен проект, а най-голямото й предимство е разграничаването на професионалния от личния профил на потребителите.

Наскоро социалната мрежа твърди, че почти е удвоила своите печалби, които бележат ръст от $640 на $804 милиона долара за последното тримесечие, но акциите й поевтиняха заради мащабните инвестиционни намерения в дългосрочен план.

Марк Зукърбърг говори за „агресивни инвестиции" и „дълъг път" към бъдещето, „свързвайки всеки по света в компютърна платформа". Към момента Facebook има 1.35 милиарда регистрирани потребители, а LinkedIn - 90 милиона.

 

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените