Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Сутрешен newscast: Новото лого на Lufthansa, голямата уста на Куинси Джоунс и Snapchat за бедни

Очаква се цялата флотилия от 330 самолета на Lufthansa да бъде "преоблечена" в новите ливреи през следващите 8 години Снимка: Източник: Dezeen
Очаква се цялата флотилия от 330 самолета на Lufthansa да бъде "преоблечена" в новите ливреи през следващите 8 години

На 84 г. легендарният Куинси Джоунс е постигнал всичко, за което всеки музикален продуцент може да мечтае. Работил е с най-великите изпълнители и групи от средата на 20 век досега, има 28 награди "Грами", а кариерата му се простира върху почти 7 десетилетия.

На този етап Джоунс вече не е длъжен да имитира любезности пред никого. А последното му интервю пред Vulture е живото доказателство.

В него Куинси обвинява Майкъл Джексън в кражба на песен на Дона Съмър за хитовото парче "Billie Jean", твърди, че знае кой е убиецът на Джон Ф. Кенеди, хвали се, че e излизал с 24-годишната Иванка Тръмп... и нарича младите "Бийтълси" най-лошите музиканти на света...

За никого не е тайна, че феновете на Netflix се пристрастяват към маратонното гледане на сериали (т.нар. binge-watching). Статистиката показва, че средният нов абонат на Netflix започва да поглъща един след друг епизодите на любимите си сериали около 12 дни след първото си влизане в платформата.

По случай Свети Валентин компанията за видео-стрийминг реши да върне жеста на потребителите си, като показа кои са сериалите, в които зрителите са се влюбили от първа среща и не могат да откъснат очи в продължение на часове.

Сбогом на "пърженото яйце" на Lufthansa - германският авиогигант реши да промени класическото си лого за първи път след повече от 50 години. Редизайнът всъщност е доста минималистичен - формата и контурите на логото се запазват, но наситеният жълт цвят на фона е заменен от тъмно-синьо.

Очаква се цялата флотилия от 330 самолета на Lufthansa да бъде "преоблечена" в нови ливреи през следващите 8 години.

За първи път в историята си Snapchat регистрира двойно увеличение на приходите си извън Европа и САЩ.

Огромният прилив на потребители от Азия, Арабските страни и Южна Америка се е случил благодарение на няколко хитри подобрения: отдавна закъснялото премахване на бъговете от приложението под Android и сключване на партньорски сделки с местните телекоми, които вече осигуряват по-добри и евтини условия за споделяне на видео от Snapchat в реално време през мобилния трафик.

Американските тийнейджъри остават много по-високо платежоспособни в сравнение с останалия свят, но разширяването на влиянието може да се окаже от ключово значение за Snap.

 

Най-четените