Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Удобство и спестено време - грижата за автомобила е буквално в ръцете ти

Платформата My Generali те улеснява при застраховaнето Снимка: iStock
Платформата My Generali те улеснява при застраховaнето

Всички ние живеем в динамично ежедневие на високи обороти и ни остава все по-малко време да обърнем внимание на себе си или близките си. Това важи най-вече за хора като мен, които живеят в покрайнините на София и ежедневно трябва да пътуват до работното си място в столицата.

Всеки ден прекарвам по 1-2 часа в своя автомобил и добавям към километража по 50 километра из столичните улици и булеварди, често препълнени с нервни хора, които забравят правилника за движение, когато им е удобно. Цялото това време преминава в борба с тежък трафик, почти скиорски слаломи между дупките по улиците, висене по светофари и надеждата, че останалите шофьори няма да предприемат нещо рисково на пътя - от рода на диагонално пресичане на цялото платно за движение или маневра без мигач, оправдана с "Абе, като го подмина, ще се сети, че изпреварвам".

Изобщо всички тревоги, свързани с шофирането, от които преди да стана на 30 вече имам няколко бели косъма, а фризьорката ми като психолог с пет дипломи ми обяснява, че трябва да "намаля стреса".

Да не говорим за сутрешните и вечерните задръствания по основните пътища, които могат да бъдат по-продължителни и по-отегчителни от индийските теленовели, които същата пуска в салона си.

Всички тези шофьорски мъки са добре познати на много от нас. Знаем и че са загуба на ценно време, което аз, а и всички ние, бихме могли да отделим за по-приятни и ползотворни дейности с нашите близки и приятели.

Автомобилът трябва да бъде средство, което да ни носи хубави емоции или пък да ни помага да си изкарваме прехраната. Нещо, което да ни пести време, а не да изяжда такова. Вместо това обаче, той често пъти е свързан с досадни, но неизбежни дейности, които ни костват още ценни минути.

Именно нещо подобно се случи на мен последния път, когато трябваше да си направя застраховка - нещо важно и задължително. Легендарният ми шофьорски късмет отново проработи и се наложи няколко минути да издирвам паркомясто, което да е на разумно разстояние до офиса на застрахователното дружество (да се разбира: да не трябва да паркирам през два квартала).

Последва 10-минутна разходка в студения януарски ден, защото разбира се, че в тази необичайно топла зима уцелих минусови температури. С настръхнали косми (белите включително), заех търпеливо мястото си на опашката с чакащи и се замечтах за свят, в който XXI в. е успял да ме застигне и е възможно да свърша цялата процедура по дигитален път от дивана си.

Спестено време! Удобство! И без бели косми за мен и братята и сестрите шофьори. Бързи и спокойни при застраховането, а не само бавни и яростни по пътищата.

Явно и в Дженерали Застраховане мислят по същия начин, тъй като вече предоставят не само сигурност и защита на достъпни цени за автомобилите на своите клиенти, но и идеален нов начин за спестяване на време при извършването на неотложни задачи по автомобила.

Това става благодарение на обновения онлайн портал My Generali. Там всички настоящи клиенти на дружеството, които вече имат сключена полица Каско, Гражданска отговорност, Домашно имущество или пакет Автогрижа, могат да управляват застрахователното си портфолио в реално време. Дигиталният портал дава възможността за плащане на вноски и подновяване на застрахователни полици изцяло онлайн.

Най-хубавата част е, че чрез платформата пестите време - най-ценния ресурс на XXI в. Не, не са парите. Както казва филмовият милиардер и привърженик на сигурността Тони Старк (Робърт Дауни-младши) "Всички пари на света не могат да купят и секунда време".

А новите ни топли отношения с диваните вкъщи ни научиха да ценим и удобството - особено когато то липсва. При My Generali удобство да искаш - платформата е достъпна и през мобилно устройство, което означава, че можете да се погрижите за застраховката на своя автомобил не само бързо, но и практически отвсякъде.

Дори докато сутрин сте зад волана, още чакате двигателят да загрее, а температурата в автомобила да стане като на тропически остров, в който няма сняг и неприятни ветрове.

Снимка: Ирена Игнатова

Подновяването на полици не изчерпва плюсовете и функционалностите на My Generali, разработена съвместно с технологичната компания Софтуер Груп. Това е само първата стъпка от процеса към пълна дигитализация на услугите на Дженерали, за да бъдат задоволени индивидуалните нужди на всеки.

Съвсем скоро клиентите на дружеството ще имат достъп до услугата "Връзка с моя агент" и ще могат да сключват и подновяват застраховки "Домашно имущество" и "Помощ при пътуване в чужбина" онлайн. Предвидено е да бъде включена възможността за регистриране на претенции по медицинска застраховка "Закрила", както и бързо и лесно завеждане на щети по Автомобилно и имуществено застраховане.

За последното нямам търпение. Защо ли? Защото веднъж само заради едно незначително ожулване на броня се наложи да отделя часове от работен ден, което тогавашните ми шефове приеха с търпението на мъж, чакащ съпругата си на пейка пред магазин за дрехи в мола. Както вече се досещате, най-близкият офис беше на неудобна за мен локация.

Вместо да позволят на мен и на служителите в офиса да свършим неотложната задача, Шеф №1 и Шеф №2 (макар че ако ги питате поотделно, всеки беше номер едно), заливаха телефона ми със съобщения от рода на "Хайде бе!", "Колко още?", "Годиняса!" и любимото ми "Да не беше давал на онзи да ти ожули колата".

Нужно ли е да казвам, че вече не работя там? (по собствено желание, спазвам съветите на фризьорката).

Но освен работни нерви, ще мога да пестя и време при някой следващ неприятен инцидент на светофар или дори на паркинг - с помощта на бъдещите функционалности на My Generali, с които всичко в подобни ситуации вече ще е изцяло в моите ръце.

Платформата безспорно ще става все по-полезна и удобна за всички клиенти на Дженерали Застраховане, така че колкото по-рано започнем да използваме услугите ѝ, толкова по-бързо ще свикнем с дигиталното настояще. Ще се почувстваме в XXI в. и ще спрем да побеляваме.

Или поне ще го правим както си му е редът - с близките ни хора, с които сме оползотворили спестените минути.

 

Най-четените