Тази година Хана Нийлиман изтърпява повече критики от обикновено.
Жената зад Ballerina Farm, която в Instagram и TikTok има по над 10 милиона последователи, често е обвинявана, че е зарязала кариерата си на балерина, за да се подчинява на мъжа си и да ражда деца. Че е мормонка и промотира ултраконсервативната роля на жената, заточена бременна до печката.
През 2024 г. тя се появи на няколко корици на женски списания, с което си навлече още повече гняв и нападки, че показва вредни за младите жени модели на поведение.
От друга страна Хана Нийлиман е наричана "Кралицата на традиционните съпруги" и е милионерка.
Не заради съпруга си, син на мастит собственик на няколко авиокомпании, а защото броят на последователите на Ballerina Farm в социалните мрежи надхвърля този на гурута на домашния уют като Марта Стюарт и Джейми Оливър.
И повечето от тези последователи са готови да купуват още и още от брандираните продукти на Нийлиман.
Когато започва да трупа интернет популярност, Хана продава скромен набор от собствени стоки - дъски за рязане, чаши и купи. В момента в нейния онлайн магазин се намира почти всичко - от дрехи, през хранителни добави до фермерски продукти и цветя.
Версията на хейтърите е, че съпругът ѝ "я отвлича" от елитното училище по балет и я обрича на живот като домакиня, но пред "Ню Йорк Таймс" Нийлиман разказва друго. Тя припомня, че е многократна победителка в конкурси за красота, която успешно преминава към живота на омъжена жена с осем деца, развива собствен бизнес и продължава да печели корони.
Създателката на Ballerina Farm печели титлата "Мисис Американа" две седмици, след като ражда осмото си дете.
Противно на обвиненията, че е "заточена" да слугинства, Нийлиман води публичен живот и обича да попада под светлините на прожекторите. Публикува клипове почти ежедневно и не отказва автографи и снимки на феновете си, дори и да са обезпокоили семейството ѝ във фермата.
Не на последно място, Хана подчертава, че като мормонка това е животът, който винаги е искала - омъжена, с много деца и стопанство, за което да се грижи.
Което не ѝ пречи да развива собствения си бизнес и да печели от него. Нийлиман има собствен пиар, който ѝ помага с изявите в медиите, и екип от 50 души, отговарящи за обслужването на онлайн магазина. Отскоро тя продава не само месо и млечни продукти, но и замразени печива.
Сред феновете ѝ не са само други консервативни жени, които искат да приличат на Хана.
Нийлиман е близка със звезди като Хилари Дъф и Дженифър Гарнър и не крие, че откакто е толкова популярна, използва и помощта на бавачка и чистачка.
За "Таймс" тя подчертава и че в домакинството им го няма традиционното разпределение на мъжки и женски задачи, както е при почти всички традиционни съпруги.
"И двамата сме изпълнителни директори тук", казва вместо това Хана за изданието.
Нийлиман също така не отхвърля феминизма и предпочита да посочи, че "има не един, а много начини да завладееш света". Дори това да означава, както е в нейния случай, да се изправи на крака и да започне тренировки дни след раждането, защото я очаква конкурс за красота.
Хана не крие и че няма нищо против да се превърне в милиардерка - нещо, което с това темпо е само въпрос на време.