Краят на октомври и началото на ноември около Задушница e прекрасно време за пускането на есенна реклама на тема смърт.
Абсолютен брилянт като идея, изпълнение и въздействие, рекламата "АБВ на смъртта" (ABC of Death) на режисьорското дуо Dorian & Daniel се появи преди броени дни.
Кратката история, в която всяка буква от азбуката е свързана с името на човек, който си отива от този свят, вече има около 286 000 показвания в канала на Dorian & Daniel.
И ако А е за Амбър, която "взема автобуса", "Б" е за Бари, който храни гълъбите, то една от буквите в края на английската азбука, а именно V - e за рекламодателя - VOLVO, който знае как "те излъже". Тоест, да решиш, че ще умреш, но да останеш жив, както се случва с пресичащия улицата мъж.
Изводът? Благодарение на системата за автономно шофиране на VOLVO, няма защо да се безпокоите за живота си. Освен ако...
Песента към видеото, което е заснето в есенни и мрачни краски, също е оригинална. Музиката е на Yessian Music, а композитори са Ралф Денкер и Ингмар Рехберг. Агенцията е Filmakademie Baden-Württemberg.
"Благодарим на всички, които се борят със смъртта заедно с нас", написаха Dorian & Daniel на страницата си във Facebook при представянето на рекламата.
Слава Богу, че с толкова тикви и чудовища тези дни никой няма да се почувства особено ужасен от рекламата.
Гледайте видеото
АБВ на смъртта воглаве с Калфин и Първанката!