Рекламата, която ядоса не на шега италианските жени

Вярно е, че пазаруването на подаръци за Коледа е любимо занимание за много жени и омразно задължение за много мъже. Много често мъжете се чудят какво да изберат за половинките си, така че хем да ги зарадват, хем да не сгафят при избора.

Въз основата на тази дилема е и рекламата на известна марка бужута в метрото в Милано са разлепени плакатите: "Ютия, пижама, престилка или гривна". Според копирайтърите първите три изброени неща са първите идеи, които идват в главата на мъжа, за да направи щастлива любимата си или някоя приятелка.

Идеята е била в едно изречение да се съберат най-досадните женски и сексистки стереотипи. Но рекламата се превърна в тема номер 1 в социалните мрежи, със стотици яростни коментари.

Така изглежда плакатът на рекламата

Според фирмата, тяхната рекламна кампания е била разбрана погрешно. "Колко жени са получавали на Коледа неща, които не им харесват? Тази инициатива е плод именно на търсене, което подчертава, как по-голямата част от жените на Колдеа винаги получава погрешен подарък".

"Да кажем всички заедно "не" на пижами, джапанки и пасатори, а да на бижутата" - пишат от компанията във Facebook. Хитроумно е избегнато споменаването на ютията. Но обществото на другарския съд в социалната мрежа не е доволно и никой не приема извиненията. Направили сте реклама, която описва жената по несвойствен начин, дори за 50-те години".

#1 bludniq_sin 03.12.2017 в 17:41:01

Чааааай малко - да разбирам ли, че няма опция на мъжете да не им харесва подаръка и изобщо на някой пука ли му за подаръка на мъжа или той е длъжен да мълчи, да не говори (да не излезе че има харасмънт) и да плаща...даже това не да задължения а негови права

#2 dedo adji 03.12.2017 в 18:52:13

Който обръща внимание на реклами да се ядосва. Ама те не се ядосват, ами са в ужас, че някой синьор може да се хване на рекламата и да им подари ютия или престилка. (за миене на чинии)

Новините

Най-четените