Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Приемете го: Селена Гомез е най-влиятелната личност в социалните мрежи

Сред всичките шест най-влиятелни души в социалните мрежи (Facebook, Instagram, Twitter) в световен план, на първо място е Селена Гомез - поне според коефициента, изчисляващ стойността на постовете й и броя на хората, до които те достигат Снимка: Twitter
Сред всичките шест най-влиятелни души в социалните мрежи (Facebook, Instagram, Twitter) в световен план, на първо място е Селена Гомез - поне според коефициента, изчисляващ стойността на постовете й и броя на хората, до които те достигат
Приемете го: Селена Гомез е най-влиятелната личност в социалните мрежи Снимка: Twitter

Известните жени тотално доминират в социалните медии, що се отнася до личен брандинг, а Селена Гомез е абсолютната звезда в това отношение, твърди американското издание Ad Week, като се позовава на изследванията на D'Marie - компания, измерваща влиянието в социалните мрежи за брандове и личности.

Всичките шест най-влиятелни души в социалните мрежи са жени, а четири от тях са поп изпълнителки - Селена Гомез, Риана, Бионсе и Тейлър Суифт. Останалите две най-влиятелни дами са моделът Кендал Дженър и публичната личност Кайли Дженър.

На абсолютния връх по влияние в социалните мрежи D'Marie поставят Селена Гомез, като всеки един нейн пост в социалните мрежи, според компанията е на стойност 550 000 долара - независимо дали става дума за публикация във Facebook, Тwitter или Instagram. Това е с 300 000 долара повече, отколкото потенциално е струвал всеки пост на Кендал Дженър, Селена Гомез, Тейлър Суифт и британския модел Кара Делевин през декември 2015-та.

Франк Спадафора, главен изпълнителен директор на D'Marie Group описва методологията, която седи зад изчислените 550 000 долара стойност за всеки пост на Гомез:

"Посочената цена на постовете във Facebook, Twiiter, Instagram измерва стойността на "рекламния еквивалент". Това е по-различно от това колко в действителност Гомез взема или би взела, ако участва в кампании в социалните медии. Колко би заработила тя, е въпрос на договорка между нейните агенти и съответния бранд.

Изчисляването на стойността на постовете е основано на алгоритъм, разработен от D'Marie, който взема предвид 56 показателя, включително брой последователи, честота на публикуването на постове, съдържание на съответния пост, кликаемост и потенциал постът да създаде разговори относно продажби на база на социалното съдържание на публикацията".

Гомез работи с марки като Coca-Cola, Pantene и Kmart, затова Спадафора коментира, че тя не би подкрепила която и да е марка:

"Интересно е, че статистически най-влиятелната личност в социалните медии е ангажирана в много по-малко рекламни кампании, отколкото други знаменитости", посочва Спадафора. "Лично аз смятам, че това е, защото Гомез е умна и осъзнава, че ако пренасища социалните мрежи със споснсорирано съдържание, това би се отразило негативно на отношенията й с почитателите".

Средно по около 200 000 са последователите на Гомез ежедневно във Facebook, Twitter и Instagram, според D'Marie.

Особено потресаващ е фактът обаче, че общо Селена Гомез има около 90 млн. последователи само в Instagram и общо около 200 млн. фенове общо, ако се добавят акаунтите й в Twiiter и Facebook.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените