Байгън, братле!

„Българските реклами на Европейското първенство по футбол". Tова изречение звучи като "губим налягане в подводницата", ала почакайте. Нека ги съдим по достойнство.

Да вземем например рекламата на 7777.bg с Ицата. Не знам и не искам да знам (вие също не искате да знаете) след тази реклама колко хора са написали в интернета cheterisedmici.bg. Иначе тези реклами май са най-ненатрапчиви и ядивни. Не отидох на сайта де, но като ги гледам, не изпадам в хронична депресия.

„Каменица" - пак с Ицата. Тук изпадам в депресия само бъбречно. Вижте, рекламите не са лоши, но Европейското е един месец - мисля, че говоря от името на поне два града като казвам - Байгън, братле!

Щеше да е мега по-якото, ако имаше 5-6 спота в зависимост от това на кой етап е първенството - четвъртфинал , полуфинал и прочее. Де да знам. Пих „Каменица", но никак не останах с впечатление, че има вкус на Христо Стоичков. Може би трябваше да изпия осем.

„Ариана" се появиха с "Гъл след гъл". Нали знаете тениските с оригинални надписи. Стават, но ако съквартирантът ви цяло Европейско се размотава с една и съща тениска, как ще ви се отрази на здравето? Зле ще ви се отрази. И нека да не изпадаме в ексцентричните логореи, че "о" (в гол) е широка гласна, пък "ъ" (в гъл) е тясна гласна (хе-хе-хе) и затова играта на думи не звучи добре.

Малко ми е наивна рекламата на „Еврофутбол", в която двама приятели се обзалагат. Има съвсем реален мегдан да се измислят по-красиви и достоверни басове. Да си татуираш "Не разбирам от футбол" на гърба... сега, извинявайте, ама... Или да танцуваш с пачка. Къде ще ти търся пачка!

Аз харесвам басовете, както харесвам гаджетата на приятелите си - да са с чувство за хумор, да са реални, да ги дразнят, но да не им костват достойнството.

Ода за грил компанията на „Лидл". Каква грил компания бе, „Лидл", всички вече са вегани!

Радвам се, че на тази футболна сесия никой не се възползва от изтърканото, анахроничното та чак мухлясало "Жените нищо не разбират". Дам. Това е хубаво, да. А, не, чакайте, сбърках! Сбърках много, много наивно! Сбърках наивно, както само човек, който бърка "тъч" с "фъдж" би сбъркал... Може ли такова нещо бе, „Бони"! Или вие сте сексисти, защото "предпочитате месо".

Идеята на рекламата е да създава добро впечатление. Аз ако бях реклама, бих искал да ме измислите забавен, естествен и информативен център на внимание.

Когато ме разнасят от уста на уста, да не се червя.

Рекламите в Америка си играят с тропи, които са специфични за езика и средата им. Не е необходимо да играем с техните тропи, защото са си техни. Грил компанията е тяхна. Ицо е наш, но Ицо можеше да направи нещо по-оригинално в комбинация с бира или сайт.

Не знам, разбира се, какво, но имам пълното право да размахвам пръст, защото двата лева, дето искате, са моите два лева.

#1 boris 28.06.2016 в 20:22:17

Е поне се радвайте, че тоя път я няма невероятната минерална вода "Бачково"

#2 цезар 28.06.2016 в 20:53:57

подкрепям автора на статията, повечето реклами са толкова тъпи и досадни, че в магазина подминавам съответните продукти като заразни

#3 паяка 28.06.2016 в 21:32:35

Рекламите са много тъпа инвестиция, но поне тези, които вървят с футболни турнири, са звуково слушаеми, ако се абстрахираш от текста, са приятни като мелодийки. Можеш и да не смениш непременно канала или да идеш да пикаеш, ако не си много но зор.

Новините

Най-четените