Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Най-сетне обещаваща сингълплейър игра по Star Wars

Отдавна не сме виждали видеоигра по Star Wars, която залага основно на сингълплейър кампанията и на историята. Сигурно е, че Jedi: Fallen Order ще заинтригува геймърите, но въпросът е дали ще оправдае големите очаквания
Познаваме Камерън Монахан в ролята на Жокера от сериала "Готъм", а в новата игра той дава образа и гласа си на главния герой
Star Wars Battlefront II разочарова геймърите с алчния модел на микротранзакции в мултиплейър режима. Този път обаче EA искат да покажат, че са се вслушали в критиките - новата игра въобще няма мултиплейър и обещанията са да не включва никакви микротранзакции

Чакахме дълго време, но най-сетне вече знаем повече за новата Star Wars Jedi: Fallen Order - видеоиграта на ЕА и студиото Respawn Entertainment, което стои зад актуалния хит Apex Legends.

В Star Wars Jedi: Fallen Order геймърите ще влязат в ролята на напълно нов герой, овладял Силата; ще посетите напълно нови локации във вселената на Star Wars; и ще се опитате да се изплъзнете от имперските преследвачи, изпратени по следите ви, за да унищожат вас и целия ви род. Всичко това от 15 ноември, когато Star Wars Jedi: Fallen Order излезе за РС, PlayStation 4 и Xbox One.

Respawn разкри визията си за очакваната с нетърпение сингълплейър игра на специален панел по време на събитието Star Wars Celebration в Чикаго. Главният герой е Cal Kestis. Той е падауан - чувствителен към Силата младеж, започнал лично обучение при рицар-джедай или майстор-джедай извън Джедайската академия. В ролята ще влезе актьорът Камерън Монахан, познат ни като Жокера в сериала „Готъм". Неговата задача е да завърши своето обучение като джедай и да овладее до съвършенство елегантното и смъртоносно учение на битките с лазерен меч.

Star Wars Jedi: Fallen Order бе официално обявена на Е3 2018, но оттогава за играта знаехме само, че ще разказва за събития, случващи се след края на „Епизод III: Отмъщението на ситите" и преди „Епизод IV: Нова надежда".

Историята на Cal започва в изоставен склад на планетата Брака, където той разглобява бракувани бойни самолети. Инцидент по време на работа го кара да използва Силата, за да спаси приятел, но това го разобличава като последовател на джедаите и съответно обект на прочутата Директива 66 на император Палпатин, която заповядва изтребления на джедаите.

Така по петите му тръгват имперските инквизитори, включително върховната инквизиторка, известна като The Second Sister. Успяхме да я зърнем за секунда в дебютния трейлър към играта, но запалените почитатели на Star Wars вече са виждали водените от нея инквизитори в книжка 19 на комикса Darth Vader: Dark Lord of the Sith от миналия август.

„Това е екшън игра с акцент върху ръкопашния бой", обяснява творческият директор на Star Wars Jedi: Fallen Order Стиг Асмусен, когото познаваме като главен дизайнер на модерната хак-енд-слаш класика God of War 3. „Играете като джедай-беглец, който трябва да разчита на Силата и верния меч. Нашата задача е да направим битките едновременно лесни за първото изиграване, но и комплексни, за да ги овладеете с времето. Наричаме ги „мисловни битки", защото трябва да прецените вашите врагове и да откриете техните слабости. В допълнение, геймплеят ще включва също елементи на платформинг и пъзели".

Почитателите на космическата вселена ще имат свободата да избират кои места да посетят в хода на приключението, като то ще ги отведе до най-различни уникални локации като древни гори, непристъпни скали и гъсти джунгли. Отключвайки нови умения и сили в хода на играта, ще може да изследвате вече откритите карти по нови начини.

Основателят на Respawn Винс Зампела обяви, че Star Wars Jedi: Fallen Order ще има само сингълплейър компонент с акцент върху сюжета, което е отлично решение на фона на потока от високобюджетни игри с отворен свят и вкаран насила мултиплейър компонент. Може да бъдете спокойни, микротранзакции в играта също няма.

„Това е едно фантастично приключение за джедаи. Знам, че мнозина ни познават като хора, създаващи мултиплейър шутъри, но този път не е така", обясни Зампела.

„Когато Respawn ни предложи идеята за тази игра, веднага проявихме интерес", допълва Стив Бланк, стратегически директор за Star Wars в Lucasfilm. „Сингъл игра, доминирана от историята, която се развива във вселената на Star Wars беше точно това, което търсехме и знаем, че феновете също са жадни за такова приключение.

Акцентът върху Cal, който поема по трудния път на джедаите, точно след издаването на Директива 66, отваря много възможности за богат сюжет и геймплей, както и за това да развием напълно нов персонаж и неговата история".

Бележка в края на трейлъра информира, че играта се прави с енджина Unreal на Epic Games, а не собствения и доста изстрадал енджин Frostbite на ЕA.

Frostbite работи добре за шутъри като поредицата Battlefield, но не е пригоден за други жанрове и игри като направените от BioWare Mass Effect Andromeda и скорошната Anthem.

Star Wars Jedi: Fallen Order ще ползва платформата Origin на EA за своята РС версия. Предварителните поръчки за всички платформи стартираха успоредно с анонса и като бонус към тях ще получите допълнително козметично съдържание.

 

Най-четените