Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Най-добрите в битка срещу клонингите си

"The Last Game" е история за футбола, в който се поемат рискове и за този, в който отборите предпочитат да действат "на сигурно".

Учените и клонингите искат да докажат, че играта без рискове е значително по-ефективна.

Роналдо Феномена и останалите "оригинални" играчи не са съгласни и са готови да рискуват всичко, за да защитят тезата си.

Има само един начин да се разбере кой е прав и неговото име е "The Last Game".

Участват анимационните: Кристиано Роналдо, Уейн Рууни, Неймар, Златан Ибрахимович, Андрес Иниеста, Давид Луис, Франк Рибери, Тим Хауърд и Роналдо Феномена.

Това е сюжетът на новата реклама на Nike, която бе гледана около 3.5 млн. пъти в Youtube за по-малко от 24 часа.

Вълнуващата анимация е с продължителност от близо 5 минути и половина.

В бъдещето футболистите вече не са звезди, защото са изместени от свои собствени клонинги, които са програмирани да бъдат перфектни и да не поемат никакви рискове.

Ибрахимович е продавач на вестникарска сергия, Роналдо работи като манекен в магазин, Неймар и Давид Луис са станали фризьори, а Уейн Рууни си изкарва прехраната като рибар. 

В този момент обаче се намесва бразилската легенда Роналдо, който ги отвлича и ги призовава да се обединят за една последна битка, в която да бъде спасен истинският футбол. И да рискуват всичко, когато са на терена.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените