Спонсорите бият шута на Райън Гигс

Звездата на Манчестър Юнайтед Райън Гигс може да стане "новия Тайгър Уудс" - известен спортист, хванат в изневяра, чиято кариера се срива, а спонсорите бягат с максимална скорост от него, за да не навреди на имиджа им. При Гигс масовото напускане на фирмите-рекламодатели е въпрос на дни, прогнозират маркетинговите специалисти в Англия.

Гигс е спечелил от футбола и спонсорски договори 34 милиона лири, но след като разруши имиджа си на семеен мъж, доходите му рязко ще спаднат.

Сравненията с Уудс обаче, не са в полза на Гигс. Голф звездата има реален шанс да възроди кариерата си, но докато 37-годишният Гигс може съвсем скоро вече да не е професионален футболист.

Най-големият рекламен договор на Гигс е за 20 милиона лири и е сключен с гиганта Reebok, но от компанията отказаха категоричен отговор дали ще прекратят отношенията си с Райън.

Провалът за Гигс стартира с разкритията на звездата от Big Brother Имоджен Томас, която разказа, че е имала връзка с него. И този уикенд дойде и най-голямата издънка на Райън - съпругата на брат му Родри - Наташа съобщи, че е имала 8-годишна връзка с Гигс.

Наташа разказа, че редовно е спяла с Гигс, като това е продължило до април тази година, двамата с Родри имат син, който това лято ще навърши пет години.

Тези разкрития може да накарат Родри да поиска тест за бащинство, за да се разбере кой точно е бащата на детето - той или брат му Райън.

"Малкият прилича много на Родри, но от друга страна, Родри и Райън много си приличат", заяви семеен приятел на Родри и Наташа.

Момчето е родено през август 2006, два месеца преди да се роди синът на Райън и съпругата му Стейси.

Вчера Родри замина в чужбина, като преди да тръгне е обявил пред свои приятели, че с брака му е свършено. В същото време, Райън и Стейси от днес трябваше да отседнат в любимия си хотел в Испания.

Но двамата са отменили резервацията си в луксозния "Марбея Клуб" и са избрали по-усамотена крайбрежна къща.

През уикенда стана ясно, че 28-годишната Наташа е решила да разкаже за връзката си с Райън, след като се е почувствала предадена от това, че Гигс е спал и с Имоджен Томас - друга връзка, която жененият футболист до последно се опитваше да запази в тайна.

И за да се върнем на спонсорите - маркетинг специалистите са на мнение, че в момента няма нито една компания, която да иска името й да се асоциира с това на Райън Гигс. Освен с Reebok, Гигс има рекламни договори с швейцарските производители на часовници Pater Philippe и Cyma, с френския автомобилен производител Citroen и с телефонната компания Saudi Telecom.

Част от представителите на тези компании са обяснили, че са решили да сключат договор с Гигс, точно защото той е демонстрирал, че преходът при футболистите - от див младеж към щастливо женен мъж - може да е успешен. Или поне така е изглеждало отстрани.

След разкритията за похожденията на Тайгър Уудс, спонсорите го напуснаха много бързо, а рекламите с него изчезнаха от ефира и пресата.

Според независими анализатори, Гигс е в ситуация, която се различава от тази на Уейн Рууни, който пък беше разкрит, че е ходил по проститутки.

Първоначално спонсорите на Рууни обявиха, че остават на негова страна - Nike, Coca-Cola и EA Sports, но след това Coke прекрати договора си с Уейн, по който той получаваше 600 000 лири на година.

От лагера на Наташа пък обявиха, че предстоят "още много разкрития", а вчера стана ясно, че тя е подписала договор с голям таблоид, за да разкаже историята си с Гигс, като невярната съпруга ще получи шестцифрена сума за това.

Явно, скандалът тепърва ще се разраства.

А Имоджен Томас обясни, че футболистите кръшкат на жените си, защото са наясно, че ще им се размине. Или почти винаги им се разминава.

Новините

Най-четените