Въпреки показаното в киноприключенията на Том Круз, и по-конкретно в "Мисията невъзможна: Режим Фантом", Кремъл все още си стои на мястото и е все така висок.
С годините московската "крепост вътре в града" е издържала управлението на Иван Грозни, полската окупация през Смутните времена, бурния секс на Екатерина Велика и експлозивите на Наполеон.
В момента Кремъл е официалната резиденция на често ходещия разгърден, борещ се с мечки президент на Руската федерация - Владимир Путин.
Кремъл е и център на развлечения, приютявайки изпълнители на шансони, симфонии на Чайковски, Рави Шанкар и балет.
Но на 19 септември 520-годишният правителствен комплекс прокънтя и в ритъма на масивен хаус, а DJ Fenix стана първият диджей в света, пускал някога в зданието, построено от Иван Грозни.
Събитието беше по повод вторите годишни награди "Мюзикбокс", раздавани от нов музикален ТВ канал, и DJ Fenix не само беше нает да напише официалния химн на шоуто, но и се оказа номиниран за най-добър диджей (награда, която в крайна сметка спечели).
След наградата, той помолил да изнесе шоу в правителствения дворец.
И според руските медии програмата му е била одобрена от самия Путин - въпреки че DJ Fenix запазва мълчание по темата за спорния руски лидер.
"Някой от много високите етажи на Кремъл одобри цялата програма", казва Fenix с усмивка. "На шоуто присъстваше невъобразимо голям брой охранители".
Кремълската програма на DJ Fenix всъщност е втория му одобрен от Путин сет.
Първият е, когато той е поканен да пуска на второто встъпване в мандат на Путин, точно преди речта му. На практика задачата му е била да подгрява човека, който бившият президент Джордж Буш-младши емоционално определяше като "Пути-Пут".
Запитан дали Путин е фен на този вид музика, DJ Fenix избухва в смях.
"Не е заявил нищо официално!" казва той. "Какво се отговаря в такива случаи? Без коментар!"
Що се отнася до историческия хаус-сет в Кремъл, DJ Fenix твърди, че реакцията от публиката е била на объркване, като повечето от присъстващите са си седели в креслата със скръстени ръце.
"Свирихме в Кремъл, и беше нещо напълно ново", казва Fenix.
"Хаус музиката е много различна за тези хора в Русия, защото те все още слушат шансони и гледат балети. Така че беше странно. Хората изглежда очакваха да чуят шансон, а водещият обяви: "А сега... DJ Fenix" и всички извърнаха глави и казаха: "DJ?" Беше нещо много необичайно за Русия".
Той допълва: "Малцина станаха да танцуват, повечето хора просто не знаеха как да реагират".
Истинското име на DJ Fenix е Алекс Мамонов - и той е на 32 години.
Наскоро Алекс е бил определен като най-търсения ерген в Русия от сп. Cosmopolitan. И когато не се подвизава като "официален хаус-диджей на Кремъл", той пуска на частни шоута за голяма част от руския елит, от премиера Медведев до собственика на Brooklyn Nets Михаил Прохоров.
Баща му, колкото и странно да звучи, е част от висшия ешелон на Федералната служба за сигурност на Руската федерация, бившето КГБ, но вместо да избере да следва стъпките на баща си и да търси кариера в армията или тайните служби, той предпочел да стане джетсетър и диджей.
Сега Fenix е в Ню Йорк и прави първите си големи шоута в САЩ и е част от нова вълна руски диджеи като Arty, Zedd и Swanky Tunes.
"Това е нова вълна, нова мощ, нова енергия", казва Fenix. "Това е любовта на младите. Шансонът е много популярен в Русия, но хората желаят тази нова енергия. Хаус общността е толкова силна, че обединява хората по цял свят. Това е индустрия за милиарди долари".
DJ Fenix е зад пулта от 12 години, и въпреки че този вид музика набира популярност в Русия, той твърди, че руските фенове харесват най-вече ремикси на Риана и Лана дел Рей - диджеите все още се считат за "ъндърграунд" изпълнители и не е никак лесно да бъдат представяни в списания и телевизионни програми.
Въпреки че по негови думи "банки и мобилни компании започнаха да инвестират в този вид музика в Русия," e много трудно диджей да получи някакви отчисления от музиката си, тъй като в страната няма практика да се плаща за използване на музиката в медии, реклами или филми.
"Ако искаш да разпространяваш музика в Русия, има смисъл да го правиш основно за да се популризираш", казва Мамонов.
"Сериозна причина да дойда в Америка е, че системата на отчисленията за авторско право работи навсякъде, с изключение на Русия", твърди Fenix.
"Правителството се опитва да реорганизира нещата, но ако аз пиша музика за модни шоута, филми или корпорации, не получавам нито стотинка за това. Руската ми агенция не може да събира пари за авторско право, защото няма как да проследи употребата на музиката ми".
Друго нещо, което прави труден живота на руските диджеи - и е сериозна причина те да устройват повечето си концерти в Америка или Европа - е, че Русия е блокирала всички онлайн услуги за поточна музика, а тъй като за диджеите е невероятно трудно да бъдат пускани по радиото, те няма как и да да доставят музиката си до потребителите.
"В Русия нямаме Spotify, Pandora, SoundCloud и още много други услуги за изтегляне и споделяне на музика", казва той. "Слушаме музика от локални Интернет страници, което затруднява много споделянето извън страната. Поточната дистрибуция е много важна за изпълнителите, но Русия блокира всичко това. Ако властите го разблокират, този вид музика ще се развие много по-бързо".
След като е пускал в Provocateur в Ню Йорк и други клубове в САЩ, DJ Fenix звучи сякаш повече му допада да диджейства за американска публика, отколкото за руснаци.
"Има твърде много ВИП-ове в Русия", казва Fenix. "В клубовете в Москва, има един богаташ с 10 момичета, или двама богаташи с 20 момичета. В Америка феновете са по-диви. Те наистина харесват музиката и искат да слушат, изтеглят и да правят снимки. Те са луди по DJ-ите и начина на живот и следят всичко".
Той прави пауза - и се усмихва. "Тук ми харесва".