Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Близки срещи с нова порода Дон Жуан - "Tinder-сърфърът"

След каучсърфинга идва каучсърфинг "с екстри" Снимка: startupstories.in
След каучсърфинга идва каучсърфинг "с екстри"

Ерика е млада адвокатка от Богота, която един ден решава да се впусне в света на онлайн запознанствата, а преживяването й отваря очите за ново неповторимо явление в Tinder.

Преди имаше единствено каучсърфинг - опцията да използваш някое мобилно приложение, чрез което да пренощуваш на дивана на някой гостоприемен човек за няколко вечери.

Сега вече има каучсърфинг "с екстри".

Всичко започва преди няколко месеца, когато Ерика решава да си направи малък експеримент с Tinder. За незапознатите, ако има останали такива - това е приложение, което ти позволява да "харесваш" хора и, ако те отвърнат на "харесването", можете да започнете разговор и, при желание, да си уговорите среща.

Какво ще се случи оттам нататък - зависи кой какво си търси. За някои Tinder е начин да пофлиртуват или да правят секс за една нощ, други търсят любовта на живота си.

Ерика има личен мотив да си инсталира Tinder - наскоро е открила, че гаджето й й изневерява и го е зарязала. Целта й са небрежни запознанства с необвързани мъже, малко разговори и евентуално някоя и друга среща. С течение на времето тя открива, че потребителите в приложението най-общо се делят на две части.

Едните не са полигамните волни птички, каквито човек очаква да намери там.

Те са просто нормални хора, които си падат по онлайн запознанствата или нямат време да си търсят половинка на живо.

Другата порода обаче е по-опасна. Тя се състои от мъже, които са опитни в използването на приложението и обикновено започват с полезния въпрос "Какво си търсиш тук?". На този въпрос Ерика отговаря лаконично - оставила се е по течението. Подобна реплика й оставя поле за по-нататъшен разговор и я прави да изглежда отворена към различни предложения.

Тя не се вижда само с едно от "съвпаденията" си - Антъни Бота или по прякор Зебота.

Парадоксално, той се оказва човекът, който навежда Ерика на най-много размисли за Tinder и дали приложението отдавна не е загубило смисъла си. Причината е, че Антъни е нещо като онлайн знаменитост - белгиецът ползва приложението, за да си намира къде да пренощува безплатно и "с екстри".

Когато Ерика получава "съвпадение" с него, той й изпраща три емотикона-сърца и признанието, че тя е първото му съвпадение от Колумбия. Още от самото начало Бота изглежда като изпечен сваляч - интересен, но прекалено самоуверен. Затова и Ерика не вярва, че наистина е първата от страната си, която той си е набелязал.

Отговорът му е красноречив - пита я дали знае какво е Tinder-сърфър.

Кратка проверка в Google показва на Ерика, че Бота е изобретателят на нещо, наречено Tinder-сърфинг. Първата й мисъл е, че това е невероятно сексистко - мъж, който обикаля и моли жените за безплатен подслон, докато си играе на импровизиран Казанова. И който избира жените, сякаш са овце от стадо, а после ги моли да се превърнат в негови домакини за през нощта - звучи жалко.

Правил го е в Европа и сигурно е решил да се прехвърли към Латинска Америка...

След размяна на още няколко съобщения Ерика и Антъни си уреждат две срещи като той не идва на нито едната от двете. Най-вероятно подозира, че Ерика не е като обичайните му "жертви" и че ще се сблъска с въпроса защо не използва някое приложение за каучсърфинг и не търси хора, които имат свободно легло или диван.

Или че ще го пита как така с някои жени изкарва само една нощ, но за сметка на това обитава дома им по около седмица, "ако има химия".

Ерика не може да си представи жена в Tinder да направи нещо подобно. Всъщност самият Бота съветва жените да не опитват неговото изобретение.

Мнозина биха казали - никой не те кара да го приютяваш у вас, но това само отклонява вниманието от проблема с Tinder-сърфинга.

Защото Антъни не е просто поредният Дон Жуан с огромно его. Според Ерика тя е изключение и иначе той никога не казва още от самото начало в какво се състои стратегията му. Вместо това се описва като "много известен пътешественик", а жената трябва да бъде поласкана, че е станала негова избраница.

Междувременно Бота се превръща в бранд, а различни фирми започват да му предлагат да рекламира продуктите им. А Tinder се оказва поредното приложение, което отдавна не се използва по предназначение.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените