Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Хапна сладолед за първи път на 20, а Неймар и Роналдиньо са луди по него

Хапна сладолед за първи път на 20, а Неймар и Роналдиньо са луди по него

Ако не сте чували за Иран Ферейра, няма проблем. Все пак преди седмица той имаше само 40 хиляди последователи в Instagram, но вече са 8 милиона. В ТikTok го следват над 10 милиона души и още 1 милион са се абонирали за канала му в YouTube. Клиповете му правят средно по 50 милиона гледания.

20-годишният бразилец се превърна в интернет феномен с уникалните видеа, които прави и за броени дни извървя пътя от бедно селце до това да е знаменитост, по която футболисти на най-големите европейски грандове полудяват.

От Вашко да Гама го поканиха на специална визита, на която футболистите на отбора се редяха за снимка. А после бе гост в една от най-популярните бразилски токшоу програми. Благодарение на популярността си в социалните мрежи за първи път в живота си яде пица и сладолед и се качи на самолет. Зададе тренд, по който полудяха звездите на Байерн Мюнхен и още много европейски грандове.

Всички му казват Лува де Педрейро - асоциация с ръкавиците, ползващи се в строителството, които Иран носи. Без значение с какъв футболен екип е облечен, ръкавиците са неизменен аксесоар от външния му вид.

Той е от Табуа, щатът Баия. Снима първото си видео за TikTok от колибата, в която живее със семейството си. Не сте виждали толкова аматьорско изпълнение!

Иран рита топката право нагоре, след това камерата го проследява как минава през къщата и двора, а следващият кадър е как топката пада от въздуха и момчето я овладява. Разбира се, аматьорски монтаж, чиято идея е да покаже, че момчето със строителните ръкавици може да прехвърли къщата си и да мине толкова бързо от другата страна, че да не остави топката да падне на земята, преди да я поеме.

Наблизо има и намиращо се в окаяно състояние футболно игрище, на което Иран показва уменията си с топка.

В края винаги крещи: "Receba!" (Хайде!) и "Graças a Deus Pai" (Благодаря на Господ), а после започва да пада на колене и да става и да реди толкова много неща на португалски диалект, че дори някои бразилци не го разбират.

Фразите стават повод за много подигравки в социалните мрежи. Рахитично момче, което вкарва гол на вратар, който е на не повече от 10 години, а после се съблича и показва мускули, които няма.

"Този обяснява защо Путин нападна Украйна" и "Разкри тайната на вечния живот" са само част от подигравателните коментари под видеата на Иран Ферейра. Те са толкова нелепи, но и същевременно имат най-важното нещо, за да станеш популярен в социалните мрежи - уникално съдържание.

Алгоритъмът на TikTok работи така, че колкото повече коментари има под дадено видео, то толкова повече излиза на други потребители, които не следват автора. Така Лува де Педрейро започва да гради своята империя.

"Исках по някакъв начин да помогна на моето семейство. Баща ми много ме подкрепя. Не мога да повярвам на всичко, което ми се случва. Слава на Бога! Неймар, Роналдиньо, Дани Алвеш и Ричалрисон вече ме следват. Аз правя тези видеа и по друга причина - да напомня на света, че бразилците сме най-великите футболисти", казва Иран пред LANCE!.

Той разкрива и защо си е купил ръкавиците:

"Виждал съм че в Европа футболистите играят с ръкавици, но нямах пари да си позволя зимни ръкавици и затова си взех работни. Всички започнаха да ме наричат Момчето със строителните ръкавици и реших това да бъде прякорът ми."

След като става популярен, любимият му отбор - Вашко да Гама, го кани на специална визита в клуба. Новината се разпространява бързо, а за пристигането на Иран идват стотици деца за снимки и автографи.

Момчето със строителните ръкавици вкарва дузпа на стадиона на отбора, а след това пада на колене и започва да обяснява колко велики са бразилците. Междувременно за първи път вижда какво е да си гост на луксозен хотел, да се храниш в скъп ресторант и да си толкова известен, че да се нуждаеш от частна охрана. Разбира се, опитва и сладолед.

Феноменът Лува де Педрейро вече работи с маркетинг агенции и разполага с пари, които да му позволят без проблем да купи цялото село, от което снима първото си видео.

 

Най-четените