Kaufland и Bergner започват кампания срещу рака на гърдата

До края на 2018 година всички клиенти на Kaufland в България могат да станат част от благотворителната кауза на независимата организация Donna Europe в подкрепа на борбата срещу рака на гърдата.

Търговската верига заедни с международната компания за кухненски аксесоари Bergner се включват в съвместна кампания, които продължава до края на 2018 година.

До 31 декември клиентите на всички хипермаркети Kaufland в страната могат да избират от около 20 различни вида съдове за готвене от висококачествената серия Vita, които веригата предлага ексклузивно.

С приходи от инициативата ще бъдат подпомогнати усилията на благотворителната организация в посока  отговорно отношение, по-добра информираност, превенция чрез подходящ и регулярен скрининг и оптимално лечение.

Потребителите могат да закупят всеки един от продуктите със 70% отстъпка от редовната му цена след представяне на необходимия брой промоционални точки, които могат да получат при всяко пазаруване в хипермаркети Kaufland в цялата страна.

За всеки 10 лева от стойността на покупката се полага една промоционална точка, като отстъпката се активира при събрани пет.

„В Kaufland вярваме, че действията носят промяната. Откриваме все повече партньори, които мислят като нас и опитът ни показва, че когато усилията са общи, то ефектът от тази промяна е още по-съществен“, коментира Анна Кастрева, мениджър Корпоративни комуникации на Kaufland България.

Повече за условията на съвместната кампания на Kaufland и Bergner можете да прочетете на специалната секция в сайта на търговската верига.

Новините

Най-четените