Този текст е вдъхновен от белите потници в колекцията на новата собствена марка на Kaufland - Townland. Научете повече за нея тук.
Има дрехи, които отдавна са надскочили своята основна текстилна цел и са се превърнали в културни тотеми, в могъщи символи на определени епохи, движения, явления. Дрехи с идентичност и история, с минало и бъдеще. Точно такъв архетипен и атрактивен артикул е класическият памучен бял потник.
Малко неща символизират качественото мъжество толкова добре, колкото белия потник. Изчистен и универсален. Силен, стилен и незаобиколим. Дизайн без недомлъвки и излишни претенции, естетика без колебания и неизпълнени обещания.
Потникът успя да победи предразсъдъците и стереотипите.
Умните мъже, които знаят какво искат и какво да носят, бързо разбраха, че черната PR кампания срещу белия потник е обречена на провал. Тази дреха не е и никога не е била знакът на простака, униформата на батката.
Потникът е послание на автентичното и аристократично мъжество, предпочитание на истинския джентълмен и атлет, на мъжа, който борави с думите, но се доказва и с делата. Потникът е за мъжа, който притежава реална сила, но не само физическа. Мускулите на тялото и могъществото на съзнанието трябва да вървят заедно. Както вървят заедно памук, потник и бял цвят.
Толкова е лесно - взимате си на пръв поглед най-обикновен потник Townland от Kaufland, който обаче е от 100% памук, даже е био памук. И вече притежавате перфектния съвременен носител на вечните мъжки ценности. Дори когато го продават по три в комплект.
Те са за онези от нас, които работят здраво, грижат се за своите близки и в същото време искат да изглеждат добре като мъже. Белият потник е твой партньор в залата, на стадиона, в парка, в домашни условия или в неангажиращи, но сърцати приятелски събирания. Той изглежда чудесно под риза, като долна дреха или като основен акцент от лятното облекло.
Потникът е културен код за качествено и желано мъжество.
Марлон Брандо като Стенли Ковалски в шедьовъра „Трамвай Желание" - малко образи от XX век носят толкова много идейна и естетическа сила.
Младият Уорън Бийти в бял потник в края на 60-те? Класика. Брус Уилис в „Умирай трудно"? Може би една от най-могъщите реклами на легендарната дреха. И до днес прякорът на Брус и неговия образ Джон Маклейн е „момчето с потника". Носителят на две награди „Оскар" Матю Макконъхи толкова обича потниците, че ги носи в ежедневието, на снимачната площадка и дори ги налага на персонажите си от филми като „Адвокатът с линкълна" и „Two for the Money".
Робърт Дауни-младши като Тони Старк в „Железният човек" обвърза естетиката на потника с профила на милиардера и иноватора ала Илон Мъск. Ник Кейдж носеше памучния евъргрийн в най-добрите си екшън години. Чанинг Тейтъм го слага днес като сигнал за непреходните ценности, вградени в тъканта на това, което в английския език звучно се нарича tank top.
Холивуд обича белия потник и извлича максимални ползи от него като го „облича" в някои от най-иконичните мъжки моменти в историята на киното.
Защото потникът е правилният избор.
Много модни коментатори говорят за завръщането на потника, но може би истината е, че той никога не си е отивал. Той е тук, за да остане и да ни мотивира да бъдем най-добрата версия на себе си. Да го носим с гордост върху добре оформените рамене.
Да ни вдъхновява за повече спорт и качествен външен вид. Кой не иска да изглежда добре в бял потник? Тази дреха е истинската мотивация за постигане на класическия идеал - здрав дух в здраво тяло.
От Брандо и Брус Уилис до мъжа, който знаете, че можете да бъдете. Потникът е винаги на мода. Носете потници - шедьовър от памук за мъже от желязо.