В Обединеното кралство 7% следят мачовете в интернет, а трафикът на мобилен интернет е скочил със 74% в мрежата на Ориндж ...
Победата на интернет изглежда пълна, а какво става с телевизиите? И те са добре, много добре, защото и те имат своите уеб страници, където могат да се проследят пряко или на запис всички мачове. Някои от страниците на телевизиите регистрираха удвояване на посещенията около Световното.
Но ако има големи победители, това са социалните мрежи като facebook, twitter и он-лайн букмейкърите, подобни на anybet.com. На пазарите с развит интернет 48% от 15-35-годишните следят Световното в социалните мрежи, а 43% го коментират. Президентът на ФИФА Сеп Блатер споделя:
"Това е първото световно първенство, в което социалните медии ще играят важна роля за обединяването на всички, които се интересуват от играта".
Както винаги, много хубаво не е на хубаво и Twitter изпуши, вътрешни източници довериха, че не са имали толкова много проблеми от октомври миналата година. Миналия вторник говорителят на компанията Шон Гарет заяви:
"Работим, за да осигурим по-голяма стабилност на нашата система в момент, в който имаме рекорден трафик". По повод на Световното, Франция отвори своя пазар за он-лайн букмейкъри, в тази връзка там тече изключителна рекламна активност.
Резултатите са налице - някои сайтове декларират, че всеки ден направо удвояват играчите си спрямо предишния. В българското уеб пространство особено активни са betfair, pokerstars и anybet. Излизащ едва сега с версия на български и опериращ с лиценз от Европейския съюз, сайтът anybet.com привлича навършилите 18 години с промоцията си „Печелиш като за Световно", която възстановява първия залог, ако той не печели! И така, Световното тече, те играят, ти печелиш!