Влез във форма с нас!
Този текст е част от Get in Shape Vol.2 - второто издание на инициативата на Webcafe.bg, с която искаме да ви мотивираме да спортувате повече и да водите по-здравословен живот. Партньори на инициативата са:
Next Level Fitness Club, Asics, DEVIN Минерална, ABOPHARMA, Кройтерхоф Спорт, Спорт Тото
Тя е мениджър, майка и инфлуенсър. Не харесва последната дума, но знае, че инфлуенсърството е златна мина за модерния маркетинг. Самата тя е ангажирана с каузата на красотата със своя лайфстайл блог с фокус върху качествената козметика - My Beauty Madness.
Сега иска да влезе в топ форма и да докаже на себе си и другите заети хора с деца и сериозни професии, че вечните оправдания са само това - оправдания. И за тях място вече няма.
Тя е Адриана Ангелова - Адри и пристъпва елегантно в просторите на Next Level Fitness Club като четвъртият участник в Get in Shape Vol.2 - кампанията на Webcafe.bg за постигане най-добрите възможни постпандемични резултати що се отнася до един по-активен, здравословен и природосъобразен начин на живот.
Именно по време на карантината Адри "се отпуска" в комфортната прегръдка на домашните кулинарни приключения за цялото семейство и осъзнава, че е време за стягане и спорт.
"Всички бяхме вкъщи - аз, двете деца и съпругът ми. И всички бяха постоянно гладни, което означаваше готвене сутрин, обед и вечер - палачинки, мекички, тортичка, кекс. И всички станахме по-дебели - за децата ми това беше супер, защото те си бяха слабички, но аз и съпругът ми се съгласихме, че е време да се вземем в ръце с режим на хранене и спорт", разказва тя.
Адри няма видимо наднормено тегло, но желае да свали мазнини и да ги замени с мускули - една качествена рекомпозиция, която да се отрази и на нейното наситено присъствие в социалните мрежи, където тя публикува красиви кадри и дава съвети на жени, решили да обърнат внимание на себе си.
"Целта е да изглеждам стегната, здрава, да бъда в кондиция. Влязох в тази кампания, за да нямам оправдания. Трябва някой да ме мотивира, да ме ръчка. А и тук няма да се излагам сама", усмихва се Адри преди да започне първата тренировка със своя треньор от Next Level Fitness Club Светлослав Георгиев.
В следващите три месеца двамата ще работят по програма, която да изведе Адри по пътя на спортната форма. Освен себе си, тя желае да вдъхнови и мотивира други хора с професии и деца, които много лесно си намират оправдания с работни и семейни ангажименти.
Спортът не е нейната страст, но това няма да попречи на сериозните намерения на Адри да постигне резултати. След две раждания, тя се прицелва към стягането на корема, краката и ръцете, а за да избегне контузиите ще разчита на продуктите на Кройтерхоф Спорт за използване преди, по време и след тренировка.
"Работя две неща: мениджър бизнес развитие в компания за маркетинг и инфлуенсър - макар да не обичам да се наричам така - в социалните мрежи. Първата работа е динамична и ще си помогна, ако вляза във форма. За втората ми дейност е още по-важно - редовно публикувам снимки в Instagram, на които се показвам в цял ръст. Колкото по-стегната и готина, толкова по-добре", разказва Адри, която вече е в спортната екипировка на Asics, и тръгва към една от футуристично изглеждащите кардио машини в залата.
Тя започва своето приключение в социалните мрежи със слогана "За красивите неща в живота". Преди девет години е било съвсем различно.
"Никой изобщо не си е мислил, че ще получава безплатно продукти или ще му плащат да им прави ревюта. Започва се с ентусиазъм и готовност да инвестираш лични средства. Аз колко пари съм похарчила за козметика, за да пиша ревюта, не знам дали ще си ги избия. Но го правех с удоволствие. Не може просто да кажеш "аз съм инфлуенсър" и да станеш такъв веднага. Няколко години на развитие и инвестиции в техника и умения са задължителни. Трябва концепция и план. Днес много хора се хвърлят, без да са го обмислили", разказва Адри.
В момента тя работи върху проекти с различен тип инфлуенсъри, като например турнир за онлайн игра с популярни сред младежите лица. И подчертава, че "тийнейджърите са подценявана, но много важна аудитория".
В личен план продължава с лайфстайл и козметичните съвети. Адри държи на постоянството и лоялните дългосрочни отношения с марките, които наистина харесва. "Не може всеки месец да показваш конкурентен бранд", казва тя в разгара на първия си ден в залата и след глътка DEVIN Минерална дава страхотен пример за остроумен инфлуенсърски маркетинг:
"Куче от породата мопс, което рекламира различни неща по много нетрадиционен и забавен начин, а собственикът никога не се вижда на снимки, само готиният мопс".
Адри е убедена, че има неразривна връзка между горещата във всеки смисъл кауза за опазване на природата и влизането във форма. Особено от маркетингова гледна точка.
"Спортът те прави здрав. Няма нужда всички да станем нацепени батки, но може да постигнем баланс и хармония, а оттам да се погрижим и за природата. Да сменим колата с колело, да ходим пеша, да рециклираме, да събираме боклуци по време на разходка в планината. Нещата са свързани, когато се ангажираш с по-осъзнат начин на живот", обяснява тя.
Самата създателка на My Beauty Madness е излязла пеша и си е направила стриктен график, според който ще стигне и до четирите планирани срещи за деня на крак. Това само ще добави стойност към професионалната тренировка, част от Get in Shape Vol.2.
Красивата лудост на спортната форма може да бъде постоянно с нас, след като я открием.
---
Още за Get in Shape Vol. 2, нашите участници и треньори, както и полезна информация можете да откриете тук.
Снимки: Мира Дерменджиева