Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Близо 10 000 деца преминаха обучения по пътна безопасност в кампанията "Пресичам безопасно с TEDI"

До момента са се включили 53 училища от 22 населени места
До момента са се включили 53 училища от 22 населени места

Близо 10 000 ученици от първи до трети клас преминаха обучения за основните правила за пътна безопасност с националната кампания "Пресичам безопасно с TEDI". В инициативата до момента са се включили 53 училища от 22 населени места от цялата страна.

Кампанията се организира за трета поредна година от Тимбарк България, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи - Дирекция Пътна полиция.

За първи път, тази година уроците бяха в хибриден формат: мултимедийни уроци и практически обучения с полицай. Практическите обучения бяха осъществени в училища в шестте най-големи български града - София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Русе. Представители на Главна дирекция "Национална полиция" заедно с мечето TEDI под игрови модел показваха на децата най-често допусканите грешки и заедно намираха правилния начин за по-добра безопасност на пътя.

Поради Covid-19 ограниченията, предишните две издания на кампанията се провеждаха изцяло онлайн с помощта на специално създаден онлайн мултимедиен урок, разработен съвместно с експерти от партньорите в инициативата.

Иновативният урок е достъпен безплатно и целогодишно за всички училища в страната на https://presicham-s.tedi.bg/ . В него са представени трите роли на децата като участници в движението по пътищата - ПЕШЕХОДЦИ, ПЪТНИЦИ и ВОДАЧИ.

Така учениците от началните класове могат да усвоят важни правила за правилно поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил и при управление на велосипеди и тротинетки. Урокът включва и онлайн тест за проверка и затвърждаване на придобитите знания.

"За трета поредна година получаваме изключително позитивна обратна връзка и от учителите, и от родителите на учениците, преминали през обученията. Много училища от цялата страна се свързаха с нас с молба догодина да гостуваме с открити уроци и при тях. Това ни кара да се чувстваме много горди и щастливи, защото показва, че кампанията "Пресичам безопасно с TEDI" работи и е полезна за обществото. За нас в "Тимбарк България" е важно освен предоставянето на висококачествени сокове, нектари, напитки и плодови мусове на децата, да помагаме и за тяхното образование", коментира Мария Добрева, Бранд мениджър в "Тимбарк България".

 

Най-четените