Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Ново Фенси заведение в Кауфланд Перник

Петър Пекалиев, ръководител на "Централното управление на недвижимостите" в Kaufland и Юлиан Здравков, собственик на Fensi Снимка: Kaufland България
Петър Пекалиев, ръководител на "Централното управление на недвижимостите" в Kaufland и Юлиан Здравков, собственик на Fensi

През 2023 година Kaufland България ще продължи националната си експанзия и модернизацията на своите хипермаркети. С обновяването на още 9 магазина в България и превръщането им в мултифункционални търговски центрове, компанията затвърждава позицията си на One Stop Shopping иноватор на българския ритейл пазар. One Stop Shopping концепцията осигурява цялостна атмосфера за пазаруване, за да отговори на очакването на клиентите за удобство и достъп до по-голям асортимент от продукти и услуги.

През последните години, Kaufland България претърпява процес на интензивна модернизация, който включва и разширение на предлаганите услуги и продукти на едно място. Към днешна дата в търговската мрежа на веригата има над 500 обекта и 120 активни наемателя.

Подборът на наемателите е индивидуален за всеки магазин, като той е изграден изцяло на база търсенето и нуждите на основната група посетители. Така всеки филиал на веригата представлява уникален микс от възможности - от аптеки и места за плащане на битови сметки, през специализирани магазини за домашни любимци, аптеки, дрогерии, магазини за обувки и места за хранене.

"Чрез нашите наематели се стараем да предложим продукти и услуги, които или не са представени в самия магазин, или са много слабо засегнати. Повечето са част от ежеседмичната или ежемесечната потребителска кошница на нашите клиенти и чрез тях се опитваме да осигурим по-голямо удобство и комфорт на посетителите - с едно идване до Kaufland да могат да свършат по-голям брой задачи", обяснява Петър Пекалиев, ръководител на "Централното управление на недвижимостите" в Kaufland.

Той подчертава, че концепцията е отражение на пулса на отделните населени места - чрез нея ритейлърът отговаря на потребностите на клиентите, които се опитват да свършат възможно най-много неща във все по-ограниченото си време.

Ти си наш фен или Фен (си). Fast Food обектът Fensi food, който отваря врати в Кауфланд Перник-Изток

Снимка: Kaufland България

Fensi е fast food верига от ново поколение, създадена от бизнесмена Юлиан Здравков и неговата съпруга Йоанна Векова през 2011 г. в Перник. 

С годините тя става изключително разпознаваема, като по-добрата, по-вкусна и по-здравословна алтернатива на арабските дюнери, бургери и на популярните улични пици на парче.

В изписването на слогана на Fensi няма грешка. Или иначе казано, правописната грешка е умишлена. Идва от заигравка с думата фен, тоест - ти си наш фен или фен си ни. Фен (си).

Юлиян Здравков от малък е голям фен на баскетбола, тренира професионално и приятелите му са го наричали Юли фена, както и Фенси.

"Най-важното е, че клиентите наистина са ни фенове от години, защото ние залагаме на качество, чистота и продукти на достъпна цена. Силни сме с храната, която предлагаме за вкъщи, защото всичко, което правим е като домашно и се приготвя на място", разказва Юлиян Здравков.

Fensi е първият обект на бизнесмена в Перник и той е много горд с него. През същата 2011 година, когаго Fensi отваря врати, се ражда и детето му. Днес с новия Fensi Fast Food в Кауфланд Перник-Изток, обектите на бизнесмена в града стават общо четири.

Освен в Перник, Здравков е собственик на веригите за хранене Senior Burrito и American Cheese steak, които са разположени в няколко мола в София, както и на столичния булевард "Витоша". За брандовете му работят общо 130 души.

"С 12-годишната си история ние сме се доказали и нямаме нито един затворен обект. Затова аз съм сигурен и в успеха на Fensi Fast Food в Кауфланд Перник-Изток", подчертава Юлиян Здравков.

Снимка: Kaufland България

От съперници на игрището до партньори в бизнеса

Както казахме по-рано, дълги години бизнесменът Юлиян Здравков е професионален баскетболист. Споделя ни, че същото се отнася и за неговия нов бизнес партньор Петър Пекалиев от Kaufland.

"На времето двамата сме били фенове и спортисти от различни баскетболни отбори, един вид сме били съперници на игрището. Днес обаче ставаме партньори в бизнеса, защото имаме обща визия за качество и обсъждаме развитие и разрастване на партньорството ни", категоричен е Здравков.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените