В предпразничните дни млад мъж от Велико Търново се сдоби с изключително рядък подарък. Той успя да стигне пръв до скритото съкровище на Staropramen и да научи тайната му, след което да го занесе у дома.
В рамките на два месеца Staropramen предизвика любителите на чешка бира да изследват авантюристичната си страна и да се забавляват с възможността за приключенска надпревара. На финала ѝ специална награда очакваше най-бързия от хилядите участници.
Сайтът на играта отвори портите си за всеки, чието изследователско любопитство го тегли към тайните на Прага и съкровището на Staropramen. За да се пребори за специалната награда от любимата бира, всеки участник трябваше да достъпи сайта на кампанията, където го очакваше трезорът на Staropramen.
След като удостоверят пълнолетието си, търсачите на съкровища и преживявания трябваше да опитат да разбият трезора, в който се крие наградата. За целта беше нужно да се подредят въртящите се рингове на вратата на трезора така, че да образуват логото на Staropramen.
А скритото съкровище щеше да попадне не при кого да е, a при участника с най-доброто време. Шансът беше по-голям за най-упоритите, тъй като всеки кандидат за наградата разполагаше с възможността да играе неограничен брой пъти и да участва с най-доброто си време.
Търсенето на съкровище събра почти 40 000 души от 4 държави: България, Германия, Румъния, Сърбия. С цели 78,4%, делът на българите се оказа най-висок сред всички участници. Играчи от България формираха и първите 10 най-добри времена за отваряне на трезора. Всъщност близо половината от всички участващи успяха да се справят с отварянето му в рамките на едва 10 секунди.
Никой обаче не можа да надмине 32-годишния победител от Велико Търново с неговия впечатляващ резултат от по-малко от две секунди.
Докато говорим за време, идва време да ви разкрием и какво съкровище го очакваше в трезора, а именно най-ценната халба Staropramen, създавана някога.
Позлатена с 61 грама 24-каратово злато, ръчно изработената от вещ занаятчия, халбата сама по себе си представлява едно от произведенията на изкуството на Прага. Емблематична архитектура от стария град е изобразена върху стените на чашата и кани щастливеца, който отпива от нея, не само на по бира, но и на пътешествие из живописната чешка столица.
Тайните на Прага са още едно съкровищата, които Staropramen споделя със своите ценители. Още през 2023 г. посланик на бранда стана познатият от приключенски поредици актьор Орландо Блум.
Именно той е главно действащо лице в най-новата TV реклама на чешката бира. Във видеото Блум минава през някои от най-забележителните места в столицата Прага и дори през подземни тунели в търсене на тайната на най-известната марка чешко пиво с повече от 150 години история. Блум показва опита на Staropramen в пивоваренето, но дори и той не успява да разгадае загадката на перфектно балансирания вкус на бирата.
Перфектният баланс на интригуващите места в златния град Прага обаче може също да се проследи на сайта на вече завършилата игра за най-ценната халба на Staropramen.
Ако повърви по стъпките на Орландо Блум на интерактивната карта, пътешественикът през чешката столица може да научи откъде всъщност идва прозвището "Златния град". А също и да научи повече за ролята на бирата Staropramen в емблематичната чешка кухня и за произхода на елегантния и рафиниран вкус на напитката, чиято тайна се усеща със сетивата.
Именно този вкус е истинското скрито съкровище на Staropramen.