Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Unfrosen.bg вече е и в България

Платформата революционизира фешън търговията със складови наличности на по-ниски цени Снимка: Unfrosen
Платформата революционизира фешън търговията със складови наличности на по-ниски цени

Unfrosen.bg, B2B маркетплейс за търговия със стоки от категория "Мода" на ниски цени, обявява официалното си влизане на българския пазар.

Основани през март 2023 г., Unfrosen.bg бързо разширяват дейността си в Румъния, България, Унгария и Хърватия, свързвайки големи брандове и ритейл компании в качеството им на продавачи с независими търговци на дребно като купувачи за безпроблемна ликвидация на инвентара и попълване на продуктовата гама.

Сред продавачите, работещи с платформата, са 5 от топ 10 ритейл компаниите в Европа и 5 модни марки от топ 50 в световен мащаб. От Unfrosen.bg се зареждат над 2000 магазина в страните, в които компанията оперира, като Румъния и България се очертават ключови пазари.

В момента чрез платформата Unfrosen магазините имат достъп до над 300 000 продукта от десетки марки. Поръчките се правят онлайн, а продуктите се доставят от складовете на продавачите директно до магазините. Екипът на Unfrosen се занимава с логистиката, документацията, условията за плащане и връзките с клиентите.

С ангажимент за устойчивост, Unfrosen.bg се стреми да се превърне във водещата платформа, чрез която марките и търговците на дребно могат бързо да ликвидират всеки продукт от предишни сезони, допринасяйки за кръговата икономика. В момента 85% от одобрените магазини в Unfrosen.bg са офлайн, което отразява популярността на услугите им сред разнообразна гама от търговци на дребно.

Хория Ступу, съосновател на Unfrosen, отбелязва предимствата в подхода на платформата, като подчертава: "Unfrosen анализира пазарните транзакции и помага на продавачите да обявят продуктите си на точната цена за по-бърза продажба". Този стратегически подход позволява на продавачите да оптимизират печалбите си с до 8 пъти по-високи потенциални надценки.

Магазините, които могат да създадат профил в платформата Unfrosen, трябва да имат активна фирма и доказана търговска дейност с дрехи, обувки или аксесоари. Достъпът до платформата ще бъде предоставен само след като член на екипа на Unfrosen анализира заявката за одобрение, създадена на сайта.

Процесът на продажба на Unfrosen.bg е създаден с цел опростяване и ефективност. Продавачите обявяват своите продукти на платформата, като задават правила за достъп на магазините, включително географски предпочитания и видове магазини.

"Целта ни е да се установим като основната платформа, където брандовете и търговците на дребно могат бързо да ликвидират всеки продукт от предишни сезони", подчертава Хория Ступу. Тази мисия акумулира допълнителна добавена стойност на фона на текущата пазарна динамика, тъй като Unfrosen.bg предлага устойчиви решения като отговор на предизвикателството на непродадените дрехи в съответствие с новото европейско законодателство, забраняващо унищожаването на непродадени стоки.

Навлизането на Unfrosen.bg на българския пазар поставя крайъгълен камък в стремежа на маркетплейс платформата да направи революция в търговията с моден инвентар на ниски цени. Със стотици магазини, присъединили се още през първите месеци от стартирането на Unfrosen, компанията е готова за устойчив растеж и успех в България и извън нея.

За повече информация относно Unfrosen.bg и тяхната иновативна платформа посетете www.unfrosen.bg.

Тагове: ad блок, unfrosen
 

Най-четените